Slovenski samozaložniki

 V poplavi prevodov odličnih knjig zelo pogosto pozabljamo na naše domače avtorje, še posebej tiste, ki izdajajo v samozaložbi. V zraku visi neko tiho prepričanje, da knjige, ki so izdane v samozaložbi morda niso tako dobre. Ali je to res? Presodite sami.

V tem času je tudi nekakšen praznik knjig, saj poteka slovenski knjižni sejem, a ta se večinoma vrti okoli založb. Zakaj vam ne bi ponudila še "sejem" samozaložnikov? :)

Rada bi vam ponudila nekaj slovenskih avtorjev in avtoric, ki izdajajo v samozaložbi. Nekatere sem že brala, nekatere pa še bom. Vsekakor bi jim rada ponudila malce prepoznavnosti, ki je morda niso deležni tako kot avtorji pri založbah. 

Če imaš še kakšen predlog, ga napiši v komentar! Tudi jaz rada spoznavam nove :)


Slovenski samozaložniki


Nekaj od naštetih ima tudi svoje mini založbe, a sem jih vseeno dopisala 😊

Če te kakšen avtor posebej zanima, napiši njegovo ime v iskalnik na mojem blogu in našel/našla boš recenzije.

Prebrala sem že veliko dobrih knjig samozaložnikov  in tudi nekaj ne ravno dobrih. A tako je bilo tudi pri knjigah večjih založb. Vsak ima svoj okus, a ne?
Če ne bi imeli različnih okusov, bi vsi brali enake knjige. 

Spodaj mi napiši še kakšnega meni nepoznanega slovenskega avtorja! 




Komentarji

Objavite komentar

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

Romantični bingo 2024

Intervju z avtorico Mojco Rudolf

Samantha Young: Igra življenja in Pesem vetra