Mateja Kobale: Jessica - pot izgubljene ženske

Mateja Kobale je ena izmed slovenskih avtoric, ki jih rada prebiram. Pred romanom Jessica je izdala romana Prebujena v strasti in Odpni mi okove.

Že barvita naslovnica me je očarala in komaj sem čakala da začnem brati.

Roman govori o Jessici, ženski, ki živi v New Yorku in se preživlja kot plesalka ter spremljevalka. Zelo rada pleše, vsako jutro doma in zvečer tudi v klubu.  Je zelo uglajena, strastna in nadarjena. A kljub razdajanju sebe v klubu še vedno čuti gnus do sebe in do moških zaradi preteklih dogodkov. Sama ima vse, samo sebe ne. Poda se na pot iskanja in zdravljenja sebe. Sreča tudi mamljivega odvetnika Alexa, za katerega se izkaže, da jo bolje pozna kakor Jessica misli. Med Jessico in Alexom se vname iskrica, ki jo Jessica želi še negovati, dokler ne izve, kdo je Alex v resnici. Kasneje zapusti New York in se odpravi na pot. Med celotnim popotovanjem v Brazilijo spozna veliko čudovitih ljudi, svet Drag kraljic in veliko drugih stvari. Tam se zgodi tudi prelomni dogodek, ob katerem Jessica spozna, da res potrebuje pomoč glede mentalnega zdravja. Vmes se zgodi veliko razburljivih stvari, ki med zgodbo vlijejo napetost. Kako se bo končala Jessicina pot?

"Biti ženska v tem svetu ni lahko. A je vredno, če vztrajaš v iskanju svoje resnice. Potrebuješ pogum in rabiš srce, pa lahko vladaš svetu. Ko spoštuješ življenje, življenje prične spoštovati tebe. Sem lahko ranljiva? Sem lahko nežna? Sem lahko vladarica? Sem, lahko sem vse hkrati. A najprej moram najti sebe. Spoznati, kdo sem, kaj želim in kam grem."

Zgodba se čudovito bere, prav uživala sem v vsaki besedi in nikamor nisem hitela. Jessica je močna ženska z nekaj ranami, ki jih uspešno tudi pozdravi. Vprašanje pa je, ali bo k sebi še spustila moške? Da boste izvedeli odgovor, morate prebrati knjigo. Jezik res lepo teče in vse si lahko živo predstavljamo. K branju se prosim spravite brez predsodkov, saj če jih boste imeli, vam ne bo užitek brati. Na koncu sem si kar želela, da bi se zgodba nadaljevala. Res sem si želela še kakšen dodaten prizor, vendar je prav tudi tako, da domišljiji pustimo prosto pot. 


Pogovor z avtorico

Z avtorico sva se dobili ob kavici in imeli čudovit klepet o knjigah, slovenskih avtorjih, življenju in njenem delu. Imela sem kar nekaj vprašanj zanjo.
Povprašala sem jo, zakaj v knjigi Jessica nobenemu ne zaupa svoje preteklosti, niti nam bralcem. Pravi, da namen zgodbe ni odkrivati preteklost, ampak spremljati Jessicino pot. Prav tako sva se pogovarjali o močnih ženskah kot je Jessica. Kot ženske se moramo sprejeti in se opolnomočiti. Vsi imamo vzpone in padce ter prav je, da se tega zavedamo. Priznati si moramo, da nismo v redu, saj to ni nekaj takega, česar bi se morali sramovati. Zlorabe se dogajajo in o teh je treba govoriti. 
Zanimiva tema je bila tudi naslovnica tega romana, in sicer komaj ko knjigo preberemo, lahko začutimo močno naslovnico v vsej njeni veličini.


Mateja je namignila, da bo v decembru izdana njena nova pesnička zbirka z naslovom V bisere ujete, v kateri bo 40 pesmi.

Ocena: 5/5

Hvala avtorici za recenzijski izvod! Za svoj izvod pišite avtorici ali naročite tukaj. 



Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

Romantični bingo 2024

Intervju z avtorico Mojco Rudolf

Samantha Young: Igra življenja in Pesem vetra