Ana Hazler: Diši po ljubezni

 Ojla!

Knjigo Diši po ljubezni sem imela že nekaj časa nagledano. Avtorica Ana mi jo je prijazno poslala, več si lahko pogledaš na spletni strani (v popravilu) ali Facebooku. Že čudovita naslovna stran in mehek papir naslovnice me je prepričal. Knjiga ima 516 strani, a jih prebereš zelo hitro.

Knjiga je prvenec avtorice Ane Hazler. Po poklicu je prevajalka, s pisanjem pa izraža svojo kreativnost. Njena življenjska energija je lepo izražena tudi skozi zgodbo.


Knjiga govori o Miji, štiriintridesetletni pravnici, ki je nesrečna zaradi svoje osamljenosti. Z dolgoletnim partnerjem se je razšla in nikakor ni pripravljena biti sama. Veliko razmišlja o svoji samoti in nesreči, kar pomeni, da še ni prerasla slabega odnosa. Tudi v službi veliko stvari naredi preko sebe, saj je zelo ustrežljiva, čeprav v sebi ve, da to ni prav. Postaviti se mora zase. Ker se počuti osamljeno, ves čas išče moško pozornost. Najprej spozna Igorja, potem Mitjo in Adama, lepotca s prelepimi modrimi očmi, ki jo prevzamejo. V službi sklepajo pomemben posel in spet se pojavi ta skrivnostni Adam. Med svojim prostim časom pa je zaposlena s peko, tako zelo, da jo vsi spodbujajo k samostojni poti. Ali bo Mija končno prerasla svojo osamljenost in se sprijaznila biti sama? Kaj je njen naslednji korak?

Čudovita zgodba o osebni rasti in o ljubezni, ki je magična. Knjiga ti odpre oči in pokaže, da si sam sebi najprej pomemben in da se moraš včasih poslušati. Narediti in delati moraš stvari, ki te osrečujejo in se prepustiti toku. Govori tudi o tem, kako se znebiti toksičnih odnosov in kako graditi zdrave odnose. Vsak bi jo moral prebrati. Glavno junakinjo razumem, saj sem del njenih izkušenj tudi sama preživela. Zapleti te pustijo ravno prav presenečeno, prav tako tudi zanimiva naključja v knjigi. Nekaj sem jih celo uganila še pred koncem :D
Avtorici lepo tečejo stavki, ki te kar nesejo iz poglavja v poglavje. Ta so ravno prav dolga, da se lahko med branjem ustavim, če želim. Všeč mi je bilo, da se je zgodba dogajala tudi na Obali, saj si znam prostor v živo predstavljati :) Avtorica se je res dobro potrudila s podrobnostmi in narečjem. Morda mi je na koncu tale popolna ljubezen ni bila ravno realna, ampak mi je bila vseeno všeč. Namreč skozi celotno knjigo sem čutila neko resničnostno noto, prav padla sem v zgodbo. Všeč mi je bilo to, da ni bil vse en kup romantike, ampak resnično življenje z dilemami s ščepcem romantike. 

Nekaj citatov:

"Stvari se nam zgodijo, da se nekaj naučimo, ne, da se obsojamo. Če se samo obsojamo, naslednjič ne bomo ravnali drugače in se ne bomo ničesar naučili."

"Ko veš, kaj si želiš, in čutiš, da to že imaš, potem pride."

"Ljubila ga je takšnega, kot je, ker je bil zanjo popoln."

Upam, da se bo avtorica izdala še kakšno knjigo :D

Ocena: 5/5


Ps: Knjigo tudi podarjam! Do 30.10. pod komentar napiši, zakaj se ti zdi pomembno, da se sprijaznimo s samoto (v partnerstvu)? Zakaj moramo najprej znati biti sami preden stopimo v zvezo?

Komentarji

  1. Najprej naj povem, da si napisala čudovito recenzijo in z veseljem bi knjigo prebrala tudi sama.

    Mislim, da je pomembno, da znamo biti najprej sami, saj samo na ta način je lahko naša zveza predvsem zdrava. Vsekakor je lepo, da sta partnerja veliko skupaj, ampak včasih to ni možno in, če ne znamo biti sami, se lahko takrat počutimo zelo slabo in takšno počutje se lahko potem preseli tudi v našo zvezo. Partner se lahko počuti utesnjeno. Nasploh so stvari v življenju, ki jih moramo storiti sami in s tem ni nič narobe.

    Martina

    OdgovoriIzbriši
  2. Verjamem, da je sposobnost biti sam s seboj kdaj prav nedosegljiva veščina za mnoge. A to veščino je potrebno usvojiti, ker smo velikokrat tudi v partnerstvu ali s prijatelji prepuščeni samo lastnim odločitvam.
    Obenem verjamem, da partnerstvo absolutno ni edina pot do "prave" sreče. Marsikdo z nasprotnim prepričanjem dostikrat škoduje sebi ali drugim s tovrstnim občutkom manjvrednosti.
    Najprej moramo zaupati sebi in se imeti radi.

    OdgovoriIzbriši
  3. Mislim, da "zdrava" samota v partnerski zvezi mora biti. Npr. sama si ne predstavljam, da bi bila ves čas skupaj s partnerjem. Je del dneva, ko potrebujem čas samo zase, ko prižgem dišečo svečo, vzamem v roke knjigo in se zatopim v pravljični svet, ali pa enostavno grem na internet in brskam kar nekaj. Pa ne me sedaj narobe razumeti, zelo rada sem z njim in nama skupaj nič ne manjka.
    Če pa je samota pretirana in meji že na osamljenost, potem pa mislim da je čas, da partnerji gredo po pomoč ali pa kar sami izberejo pot po kateri želijo po novem hoditi.

    OdgovoriIzbriši
  4. Tale knjiga me že dolgo vleče, zdaj po prebranem pa še toliko bolj. Mislim pa, da je nasploh v življenju pomembno znati biti sam. Tudi če si v zvezi, si moraš včasih vzeti čas zase, in potem ceniti trenutke skupaj. Pomembno se mi zdi tudi, da že preden vstopiš v zvezo, te ne moti če si sam, in takrat nisi osamljen. Še posebej, ker se velikokrat zgodi da se v družbi mnogih, počutiš bolj osamljenega in nevidnega, kot v družbi s samim seboj.

    OdgovoriIzbriši
  5. To knjigo imam tudi jaz na seznamu za branje odkar sem videla da je izšla. Podobna tematika kot v knjigi, ki sem jo ravnokar prebrala (Samozavestno samosvoja), torej posel ali ljubezen/družina. To da je slovenska avtorica je seveda plus, sama imam namreč zdaj neko željo prebrati čim več knjig slovenskih avtorjev, tako da bi bila vesela tudi te.
    Da odgovorim še na vprašanje. Mislim da je samota v zvezi in tudi če nisi v zvezi zelo pomembna. Če ne znaš biti sam s seboj, je zelo verjetno da tudi zveza ne bo najbolj uspešna. Vsak seveda potrebuje druženje, sočloveka, ampak ravno toliko kot družbo, vsak potrebuje tudi samoto. Biti sam s seboj, početi nekaj sam, nekaj kar je samo tvoje, pa naj bo to nek hobi, branje knjige, sprehod ali pa samo sporstitev in nek razmislek. Tako potem še bolj ceniš trenutke ki jih imaš s partnerjem (ali pa z družino, prijatelji,..)
    Še en quote, ki mi je zelo všeč.
    You cannot be lonely if you like the person you're alone with.
    Wayne W. Dyer

    Erika (IG:bookswineandfood)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Erika, čestitke! Izžrebana si bila 😁 na mail navalovihvrstic@gmail.com mi pošlji naslov 😊

      Izbriši

Objavite komentar

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

Romantični bingo 2024

Intervju z avtorico Mojco Rudolf

Samantha Young: Igra življenja in Pesem vetra