Mojca Rudolf: Šepet zgodb

 Imela sem to čast, da me je avtorica Mojca Rudolf prosila, če sem lahko predbralka njene zbirke kratkih zgodb Šepet zgodb. Avtorica nas je pa tudi pocrkljala in naredila trdo vezavo knjige!

V knjigi se skriva 17 zgodb, ki pripovedujejo o prijateljstvu, usodi, ljubezni, žalostnih in veselih trenutkih, skrivnostih ter naključjih, ki morda to niso. V knjigi boste na primer našli zgodbo o Sabini, ki je spoznala Sebastjana in se z njim odpeljala do istrskega mesteca ali zgodbo o Evrčku v Kampu Robida.

V enih zgodbah se skrivajo življenjske modrosti, v drugih pa jih morda ne boste našli. Tam bodo zgolj kot "sladkorček", kot bi rekla avtorica. Naj bodo za razvedrilo ali pa kot zgodba za lahko noč. Preberete jo lahko celo naenkrat, ali pa eno zgodbo na dan, kakor vam ustreza. Zato je toliko bolje, da nas vsak večer čaka na nočni omarici. In ja, ene zgodbe vam bodo všeč, druge pa ne. Zato pa jih je toliko, saj smo si ljudje različni. Morda pa se bomo v njih našli v prihodnosti.

"Življenje brez prijatelja je kakor morje brez soli, oboje je nujno potrebno."

Zbirka je polna svežine in v nas pusti pečat. Avtorici vedno znova uspe, da spravi bogato zgodbo na 5 strani, čeprav imaš med branjem občutek, da je za tabo že 50 strani branja ene zgodbe. 

"Ne glede na to, v kako težki situaciji se znajdemo, vedno obstaja rešitev in vedno obstajajo ljudje, ki nam bodo pomagali. Le najti jih moramo."

Mojca Rudolf je pred kratkim izdala tudi knjigi Zmenki in Prelomno poletje, ki pa sta prav tako odlični. Hvala avtorici za recenzijski izvod!

Ocena: 5/5



Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

Romantični bingo 2024

Intervju z avtorico Mojco Rudolf

Samantha Young: Igra življenja in Pesem vetra