A.B.Krooss: Igra zaupanja

 Knjigo sem dobila oziroma si jo izmenjala z avtorico v moji Poletni knjižni izmenjevalnici (če te zanima, ravno poteka jesenska!). Po avtoričini prvi knjigi Krog sem bila malce razočarana, a nisem obupala nad njenim pisanjem, saj je bila prva zgodba nekako zanimiva. Seveda sem z veseljem vzela tudi drugo avtoričino knjigo Igra zaupanja.



Zgodba pripoveduje o življenju ljubljanske sodnice Andreje in o njenemu sinu Janu. Nekega dne pa njen pogled ujame Janov nogometni trener Marko, ki je tudi študent medicine. Njuni duši trčita in se združita. Privlačnost med njima ju kar vleče skupaj. Delita si tudi ljubezen do vin. Njuno pot kmalu prekriža znani mariborski odvetnik Leon, ki pa je tudi Janov oče. To izve šele po desetih letih od Janovega rojstva in življenje se mu postavi na glavo. Še posebej ob skrivanju njegovih temačnih skrivnosti. Andreja, Marko, Leon in Jan postanejo nekakšna ekipa in se skupaj prebijajo skozi življenje. Kaj vse jim bo prišlo naproti in ali bodo vsemu kos?

Čisto me je presenetilo avtoričino dobro dodelano pripovedovanje in uporaba jezika. Razlika s prvo knjigo je res očitna, kakor bi jo pisala druga oseba. Vesela sem, ko vidim, da tudi avtorji z vsako knjigo rastejo. Nekaj tiskarskih škratov in zamenjava Leonovega priimka me tudi ni pretirano zmotila. S pomočjo bogatega pripovedovanja in opisovanja sem se res vživela v zgodbo in si jo v živo predstavljala, predvsem v prelepih Goriških Brdih. Skozi zgodbo se čuti tudi avtoričina ljubezen do vin in knjiga nam lahko služi kot vinsko popotovanje ali priročnik z predlogi odličnih vin. Vsekakor bom šla še enkrat čez knjigo in si vina (in restavracije) tudi izpisala.

"Preteklosti se ne da pokopati. V tebi ostane."

Pri zgodbi moramo imeti predvsem odprte misli in pričakovati nepričakovano. Malce me je zmotila omemba "korona časa" (zgolj nekaj strani), ampak to zgolj samo zato, ker gre meni že na živce :D Drugače pa je omemba le tega res minimalna in knjiga ne temelji na tem, tako da ni moteče za branje. 
Dodatek življenjskih modrosti in razmišljanj je v nekaterih trenutkih v knjigi res na mestu. 

Ocena: 4/5

Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

Romantični bingo 2024

Intervju z avtorico Mojco Rudolf

Samantha Young: Igra življenja in Pesem vetra