Jakob J. Kenda: Transverzala

 Že nekaj časa sem si želela prebrati tole knjigo, še posebej so me pritegnile pohvale knjigogramerk. Ko sem jo videla na seznamu za Primorci beremo, sem si rekla, da sedaj ni več izgovorov.

V potopisnem romanu je v ospredju slovenska planinska pot Transverzala, ki obdela vse večje in pomembne vrhove v Sloveniji ter jih poveže v krog. Impresivno pot je Jakob J. Kenda, prevajalec in strasten pohodnik opisal do potankosti. Imela sem občutek, da pravzaprav hodim ob njem po celotni poti. Dogodivščine in zanimiva dejstva še toliko bolj popestrijo roman. Veliko izvemo tudi o sami zgodovini poti in zanimivosti, ki se na poti pojavljajo. 

Ima več variacij in tudi med potjo se je Jakob spraševal ter iskal boljše poti. Vmes lahko najdete tudi dobre predloge za pot. Planinska pot ima malo več kot 1100 km, vse je odvisno od tega, katero variacijo izberete.

Jakob J. Kenda je prehodil tudi znamenito ameriško Alapaško pot in o njej tudi napisal potopisni roman, ki me še čaka. Vsekakor priporočam v branje tako rekreativnim kot zavzetim planincem ali pa tistim, ki vam planinarjenje ni blizu. Morda pa vas prepriča, da se podate na nižji vrh v vaši bližini.

Si jo prebral/a? Bi se podal/a po tej dolgi poti? 


Ocena: 4/5



Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

Romantični bingo 2024

Intervju z avtorico Mojco Rudolf

Samantha Young: Igra življenja in Pesem vetra