Alicia Peljhan: Nemirni srci

Tale knjiga me kliče že nekaj časa in prebrala sem tudi veliko pozitivnih mnenj. Je plod dolgoletnega pisanja slovenske avtorice Alicie Peljhan, ji živi in ustvarja v avstrijskem Celovcu. Pisateljica knjigo označuje kot ljubezensko-erotično krimi roman.


Zgodba govori o rančarki Diani, ki se večinoma preživlja z vodenjem ranča s konji na Dolenjskem. V prvem delu zgodbe vzporedno spremljamo tudi Danielovo zgodbo, ki pa se kasneje odpravi na ranč na oddih. Oba sta nekako nesrečna oziroma neizpopolnjena, zgodba pa je polna sprememb, ki jima prinašajo srečo. Diana ima tudi prijateljico Andreo, s katero sta si za las podobni, vendar sodeč po DNK analizi nista sestri. Skupaj sta kot rit in srajca že od otroštva. Diana pa ima čudne sanje, ki jih zaupa tudi prijateljici Andrei. V sanjah se ves čas pojavlja moški, s katerim se ljubi. Njegov obraz ni viden, sama pa zelo dobro čuti njegov dotik. Le kaj se skriva za tem? Ali bo Diana spoznala tega moškega? Bo spoznala moškega, ki ji bo odnesel tla pod nogami?

Knjiga me je takoj pritegnila, saj se začne skrivnostno. Ta skrivnostna nit se vleče skozi celo knjigo in tudi na koncu ne zvemo vsega, saj bo več avtorica kmalu razkrila v drugi knjigi :)
Na mah sem prebrala zadnjih 200 strani, saj me je zgodba res potegnila vase. Nazorni opisi krajev in dogodkov so mi pomagali, da sem si vse res živo predstavljala. Zgodba ti da misliti o življenju, ljubezni, minljivosti in sreči. Res moram reči, da sem vedno bolj presenečena nad domišljijo, ki jo premorejo naše slovenske avtorice in avtorji. Pa tudi negativno presenečena nad tem, da veliko knjig slovenske žanrske literature (predvsem samozaložnikov) ni v naših knjižnicah. Dajte v svojih knjižnicah malce povprašati o knjigah, ki jih nimajo :) 


Morda me je malo zmotila tale "hitra popolna" ljubezen, saj v realnosti tako ne gre. Človeka moraš najprej spoznati in se ne zaročiti po enem tednu. Predvsem je treba ločiti med ljubeznijo in zaljubljenostjo, slednja nas po navadi precej zaslepi. Vendar je to seveda zgolj fiktivna zgodba in v teh se lahko zgodi marsikaj :) Vendar je treba brati premišljeno in z nekim opomnikom, da ni vse tako tudi v realnem življenju. Predvsem je bilo tudi veliko "ljubim te" izpovedi, kar še toliko bolj poudarja zaljubljenost med junakoma. 


Alicijino knjigo lahko naročite pri njej tukaj, spremljajte pa tudi njena družabna omrežja, saj kmalu prihaja nova knjiga. 

Ocena: 4/5

Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

Romantični bingo 2024

Intervju z avtorico Mojco Rudolf

Samantha Young: Igra življenja in Pesem vetra