Emily Enveritas: Ne igraj se z rendžerjem

 Oj!

Od slovenske pisateljice Emily Enveritas sem prebrala že roman Corona, vsega je kriva corona. Tokrat pa je na vrsti njena humorna romanca Ne igraj se z rendžerjem. 

Slovenska lepotica Ela Caf je v Kanadi delala počitniško delo, a ko ji je potekla pogodba (in s tem kmalu tudi delovna viza) se niti pod razno ni mislila vrniti domov k oblastni materi. Zato se je odločila, da se poroči s Kanadčanom. Najprej si izbere staroselca, ki pa jo gladko malo odvrže sredi gozda in Ela tako ostane še brez 5 tisoč dolarjev. V gozdu sredi ničesar pa sreča rendžerja Toma v težavah. Malenkost ga izsiljuje s poroko v zameno za reševanje iz razpoke, kamor je padel. Ta sicer privoli, vendar ima za Elo pripravljenih polno mučnih preizkušenj, ki naj bi jo pripravile do ločitve. Ela mu obljubi, da bo odlično skrbela zanj, kljub temu, da sta se komaj spoznala. Tako odjahata v divljino do koče, kjer naj bi preživela zimo. Ela se po nekaj neuspelih poskusih kar dobro znajde brez elektrike in vode, Tom pa se kljub občasnemu kujanju omehča. 
Med njima se krešejo iskrice, vendar jima primanjkuje zaupanja. Kako se bo končala njuna razburkana ljubezenska zgodba?


"Zaupljivost ni isto kot neumnost. In ljudje si vendar moramo vsaj malo zaupati. Kakšen pa bi bil svet, če bi v njem videli le njegovo temno plat?"

Priznati moram, da me je zgodba dejansko posrkala vase. Med branjem sem se velikokrat naglas zasmejala, proti koncu pa sem bila na robu solz. Vmes sem bila neštetokrat jezna na predrznega in nezaupljivega Toma ter na malenkost naivno Elo. Teh 160 strani sem požrla v nekaj urah. Nikakor je nisem mogla odložiti. Zgodba si lepo sledi v zaporedju, natančno opisuje dogodke in osebe, tako da sem si jih v živo predstavljala. Tudi dogodki so nedvoumno postavljeni v zaporedje. Ta bogato opisana kanadska zasnežena pokrajina me je začarala preko knjige. Nadaljevanje bi me vsekakor zanimalo :D 
Vmes sem opazila tudi navezovanja na prejšnje Emilyjine knjige, ki pa jih še nisem prebrala. Ob priliki jih vsekakor bom. 

Avtorici se zahvaljujem za recenzijski izvod. 
Za ostale knjige oziroma naročila lahko preberite avtoričino spletno stran ali Facebook

Ocena: 5/5


Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

Romantični bingo 2024

Intervju z avtorico Mojco Rudolf

Samantha Young: Igra življenja in Pesem vetra