Jody Ellen Malpas: S tem moškim

Zdravo!

Tokrat se vračam nazaj k seriji Ta moški. Napisala sem tudi bloge za Ta moški in ostali dve v seriji. Knjiga je izšla letos kot epilog celotne serije, dogaja se dobrih deset let po začetku njune zgodbe.

Jesse in Ava živita popolno življenje skupaj s svojima dvojčkoma, imata trden posel in brezskrbno življenje. A njihov mehurček se razpoči, ko se Ava poškoduje v avtomobilski nesreči, kjer izgubi spomin za 16 let nazaj. Ne ve kdo sta njuna otroka in najhuje za Jesseja pa je, da se ga ne spominja. Na Avo pazi v času okrevanja in gre skozi celotno njuno zgodbo še enkrat, da bi se Ava ponovno zaljubila vanj. In res se. Kmalu ugotovita, da pričakujeta tudi še enega otroka.V njuno življenje pa se polna maščevanja prikaže tudi Jessejeva bivša žena Lauren, ki se mu hoče za vse svoje muke maščevati. Kako se razplete tale ljubezenska zmešnjava?

Knjiga je izjemno dobro napisana, dogodki zelo nazorno opisani. Kar vleče te iz poglavja v poglavje in kar naenkrat si na koncu knjige. Neverjetno. 
Seveda me je spet zmotilo Jessejevo posesivno obnašanje. Avi nikakor ne pusti prostora za dihati, ne pusti ji biti samostojna. Tudi Avo je to po izgubi spomina neznansko motilo in kar poistovetila sem se lahko z njo, čutila sem isto jezo. Vendar to je samo komentar na knjižnega junaka, ne pa zgodbo, ki je odlična.

Ocena: 9/10

Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

Romantični bingo 2024

Samantha Young: Igra življenja in Pesem vetra

Intervju z avtorico Mojco Rudolf