Tina Pustovrh Puc: 22-dvaindvajset

 Že nekaj časa nazaj sem v recenzijo prejela knjigo slovenske avtorice Tine Pustovrh Puc. Roman govori o izgubljeni ljubezni in iskanju sebe, lahko pa jo razumemo veliko bolj poglobljeno. Pritegnila me je že zanimiva naslovnica in skrivnostno ime, katerega pomen zvemo v knjigi. 


Glavna junakinja Ana živi v ZDA, kamor se je preselila iz Argentine. Dela v marketingu in je zelo dobra v svojem poklicu. Zdi se ji, da je srečna in ima vse, kar rabi. Vendar se ji neke noči začenjajo pojavljati sanje, ki trajajo, dokler se Ana ne zlomi in obleži. V sanjah se namreč prikazuje Diego, njena daljna ljubezen, ki ga je pustila za seboj. To bolečino je zakopala v sebi in sedaj prihaja na plano. Ana ne more več v službo in odloči se, da prične iskati Diega. Svoji prijateljici Nini zaupa svoj načrt in se odpravi v Caracas, v svoje rojstno mesto. Nato jo pot vodi za Diegom, a v bistvu je to Anina pot. Ji bo uspelo ponovno vstati iz pepela in se ponovno roditi? Bo končno ugotovila, kaj pomeni številka 22 v njenem življenju?

"To je življenje. Vedno ti nekaj da in ti nekaj vzame."



Zgodba zgleda ljubezenska na začetku. vendar hitro vidimo, da njen namen ni romantika. Njen namen je pokazati, kako pomembno je, da se zavedamo sebe in da smo pomembni. Na začetku sem imela težave, zgodba se mi je vlekla do prve tretjine, saj me ni potegnila vase. Nato se je začelo zanimivo dogajanje s pojasnjevanjem sanj. Sicer mi je take zgodbe z duhovnim dodatkom težko brati, ker se moram res osredotočiti in razmišljati. Sem pa vesela, da sem jo prebrala, saj mi je dala nek zagon, da začnem razmišljati in delati na sebi. Se mi zdi, da je knjiga tako napisana, da si jo lahko vsak drugače interpretira, glede na to v kakšnem življenjskem obdobju oziroma duševnem stanju je. Tudi če ne verjameš v širše zavedanje z dušami, lahko zgodbo bereš kot fikcijo.

"Ne glede na vse. kar srečaš na poti, ti samo hodi. Čez, okoli, spodaj, kjerkoli... Samo hodi naprej. Vse te ovire so tam z razlogom. Sproti te bodo krepile."

Med branjem zgodbe sem našla polno čudovitih citatov, ki so mi dali misliti. Označila sem si jih in si jih zapisala. Zgodba pa se konča s tremi pikicami in enim velikim vprašajem (v prenesenem pomenu :D). Zaključek nas v bistvu usmeri v drugo knjigo 11, ki nadaljuje pripovedovanje o Aninem življenju.


Ocena: 3/5

Če te je knjiga na podlagi moje recenzije prepričala, jo lahko dobiš na spletni strani. :) 
Hvala avtorici za recenzijski izvod!

Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

Romantični bingo 2024

Intervju z avtorico Mojco Rudolf

Samantha Young: Igra življenja in Pesem vetra