Top 10 knjig slovenskih pisateljev

Zdravo!

Moja zgodovina branja knjig slovenskih pisateljev ni ravno dolga, vendar imam vseeno mojih top deset najljubših knjig slovenskih pisateljev. Zraven so dodane tudi recenzije, v kolikor sem jih napisala :)



Glede romantičnih zgodb sigurno prisegam na Leo Jerančič in Sabino Štrubelj, sem pa slišala tudi veliko pohval glede Irene Beguš in Emily E.
Pri kriminalkah moram obvezno prebrati tudi kaj od Tadeja Goloba.


1. Lea Jerančič:Samo še spomin
2. Lea Jerančič:Smrtonosna obsedenost
3. Sabina Štrubelj:Hotel Lavanda
4. Sabina Štrubelj:Siva Dama
5. Katarina Benček:Lublanska izpoved
6. Ana Svetel: Dobra družba
7. Lea Jerančič: Vredna ljubezni?
8. Bronja Žakelj: Belo se pere na devetdeset
9. Goroslav Vukšić-Gogo:Norci Pomorci
10. Jaka Tomc: Pokanje mehurčkov

Ali imate tudi vi kakšen predlog zame? Vesela bi bila, če jih napišete pod komentarje :)



Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

Romantični bingo 2024

Intervju z avtorico Mojco Rudolf

Samantha Young: Igra življenja in Pesem vetra