Lea Jerančič: Vredna ljubezni?

Zdravo!

Še ena knjiga izpod peresa Lee Jerančič, tokrat z naslovom Vredna ljubezni. Njen stil pisanja mi kar odgovarja, všeč so mi njene zgodbe. Zdi se mi, da v njenih zgodbah opažam vzorec, ko se glavnemu junaku zgodi nekaj hudega v življenju. Všeč mi je, da vključi tudi sodobno problematiko in stvari, o katerih se v družbi ne govori pogosto.

Lori je najstnica, ki v sebi skriva veliko stvari. Zaradi svojih groznih izkušenj meni, da nikoli ne bo ljubljena ali se počutila ljubljena. V sebi je nosila ogromno breme iz otroštva. Trener in njegove roke na njej na vsakem treningu, ni več zdržala, a nobenemu ni smela povedati. A kasneje so starši vendarle ugotovili in temu naredili konec. Vendar je bilo hkrati konec tudi Lorinega normalnega in veselega otroštva. Ni bila več normalna najstnica, a noben ni vedel kaj skriva.
Nekega dne pa jo prijatelj prisili, da z njim obišče hitre zmenke. Na poti do tam ji čeden neznanec pomaga zamenjati počeno gumo in glej ga zlomka, tudi na zmenkih ga sreča. S Parkerjem se takoj ujameta in Lori težko verjame, da je lahko moški tako popoln. Na zmenkih se imata super in njegova zanimiva vprašanja Lori še bolj zabavajo. Dokler en ponedeljek ne pride v šolo in tam zagleda novega učitelja nemščine. Parkerja. Ves svet se ji podre.
Jima bo v viharju čustev in prepovedanosti uspelo le biti svobodno skupaj?



Knjiga mi je res všeč, tako kot vse Leine knjige. Vsaka ima svojo unikatno zgodbo, ki je zanimiva in presenetljiva. Všeč mi je stil pripovedovanja v knjigi, ko v vsakem drugem poglavju razkrije nekaj zgodbe iz preteklosti. Tako nikakor ne moreš odložiti knjige.

Ocena: 9/10

Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

Romantični bingo 2024

Intervju z avtorico Mojco Rudolf

Samantha Young: Igra življenja in Pesem vetra