Katarina Benček: Lublanska izpoved

Zdravo!

Nadaljujem s svojo serijo ocen slovenskih knjig, ki so me pritegnile k branju.
Tokrat je na vrsti knjiga Lublanska izpoved avtorice Katarine Benček. Simpatična ljubljančanka ni samo talentirana blogerka, ki si je upala vzeti življenje v svoje roke in iti v tujino z željo po nekaj več. Je tudi odlična pisateljica, ki nam je v svoji knjigi brez cenzure predstavila domnevno nočno življenje v slovenski prestolnici. Poudarja pa, da naj se bralci sami odločijo, ali je mogoče vse to res.


Skozi oči ljubljančanke Ule Kovacs spremljamo zanimive in napete prizore iz dogodkov ljubljanske "smetane", kakor znane ljudi poimenuje pisateljica. Ula je na videz pridna študentka, ki pa ljubi nočno življenje in veliko časa preživi po klubih. Tam spremlja in se zapleta v temne vode žuranja, spletk, kriminala, drog in spolnosti. "Navadni smrtniki" si sploh ne morejo predstavljati s čim vse se ukvarja ta na videz popolna ljubljanska smetana. In Ula nam skozi svoje zgodbe razkrije vse. Ula se znajde v mini kriminalki, ko pred njo ustrelijo znanca, ona pa mora o vsem tem molčati. Seveda ima Ula težave tudi v svojem ljubezenskem življenju. Ves čas jo preganja njen (bivši) fant Edis, s katerim ima burno razmerje. Sama se mu zaradi privlačnosti nikakor ne more dokončno upreti, čeprav ve, da bi se mu mogla. Na drugi strani pa je tudi Alen, prijatelj, ki ji vedno stoji ob strani in pomaga v kakršni koli stiski. Koga bo torej izbrala na koncu? Ali bo vendarle najprej izbrala sebe?

Knjiga me je pustila odprtih ust. Na začetku nisem vedela, ali naj si jo naročim ali ne, vendar mi res ni bilo žal. Skorajda mi je žal, da mi avtorica knjige ni podpisala. Verjetno je to cena za odlašanje z naročilom :P
Prebrala sem jo v dveh dneh. Odlična knjiga, ki je napisana zelo nazorno. Z lahkoto sem si živo predstavljala vse prizore. Tudi ljubljanski dialekt me ni toliko motil, čeprav ga malenkost sovražim (ups). Vsaka osebnost v knjigi predstavlja neko "vrsto" ljudi, ki se gibljejo v ljubljanskih krogih. Tudi družbena kritika v knjigi mi je zelo všeč, saj je do potankosti tako kot je v realnosti. Morda pa je le vse res?
Vse skupaj si morda bolje predstavljam, saj sem zaradi študija veliko v Ljubljani. Res priporočam branje.

Ocena: 9/10


Komentarji

Objavite komentar

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

Romantični bingo 2024

Intervju z avtorico Mojco Rudolf

Samantha Young: Igra življenja in Pesem vetra