Sabina Štrubelj- Siva dama

Hejla!
Spet se oglašam z oceno slovenske knjige Siva dama avtorice Sabine Štrubelj. Nekaj objav nazaj sem pisala o drugi njeni knjigi Hotel Lavanda. Vendar milo rečeno me je tokratna vrgla na rit.

Knjiga govori o Lani, ki ima barvito in ognjevito osebnost, predvsem pa je neposredna in odprta oseba. Velikokrat je tudi jezikava, kar jo je tudi stalo marsikatere službe. Prijavi se na razgovor za pomočnico direktorja v nekem podjetju, ki pa ne poteka ravno po načrtih. A takoj zatem Lana pristane pri skrivnostni sivi dami, ki jo kljub polomiji na razgovoru vzame v službo. Vse pa le ni tako enostavno kot zgleda. Lana ima občutek, da je namesto službe pomočnice dobila službo direktorjeve osvajalke, zaradi česar je nekajkrat hotela prekiniti pogodbo. Vendar ji skrivnostna siva dama ni dala miru, in Lana je vztrajala pri službi. Le kaj ima za bregom ta dama in kakšen je njej cilj? Razplet je neverjeten in dih jemajoč.

Ker sem bila izredno navdušena nad Sabinino prvo knjigo Hotel Lavanda, sem se odločila, da preberem še Sivo damo. Prebrala sem jo v treh dnevih. Pisateljica ima izjemen stil pisanja, ki meni res odgovarja, saj si vse dogodke in osebe lahko živo predstavljam. Poglavja se zlivajo iz enega v drugo, kar mi res ni pustilo, da odložim knjigo. Od polovice knjige do konca pa sem se ves čas držala nazaj, da ne bi spustila solz, ki so se mi zadrževale v očeh. Priznam, ne jokam vedno ob knjigah, samo pri res dobrih in tukaj se res nisem mogla zadržati. Izjemna knjiga z izjemno skrivnostno in nepredvidljivo zgodbo. Naravnost odlično.
Še posebej me je ganil tudi Sabini zapis na koncu knjige o tem, zakaj se je odločila, da izdaje knjige ni zaupala nobeni založbi ter zakaj je ni na voljo v knjigarni.  Knjigo lahko dobite na njeni spletni strani, mehka vezava pa je na voljo po smešni ceni.

Ocena: 10/10



Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

Romantični bingo 2024

Intervju z avtorico Mojco Rudolf

Samantha Young: Igra življenja in Pesem vetra