Sabina Štrubelj: Hotel Lavanda 3: Nazaj domov

Sabino sem odkrila leta 2017, ko sem prvič v roke vzela Hotel Lavanda. Kasneje sem prebrala še njeno Sivo damo, Hotel Lavanda 2 in Pravi čas. Definitivno pa je "highlight" mojega knjižnega leta 2022 izid Hotela Lavande 3 - zaključka serije.



Zgodba nas že takoj na začetku preseneti. V drugem delu smo "končali"s prizorom Michela in Valentine, v katerem si obljubita, da bosta ponovno prišla skupaj po Valenitininih "izživetih sanjah". Valentina ima sedaj sedemnajst let po odhodu iz Gordesa hčerko Mišo, s katero je potovala po svetu med svojimi resorti, ki jih je ustanovila na Baliju, v Maroku in v Bohinju. Miša se je sicer celotno svoje otroštvo šolala doma z mamo zaradi narave njenega dela. To ji je kasneje začenjalo presedati, zato se je odločila, da bi v srednjo šolo hodila v Sloveniji, živela pa bi pri babici in dedku. Vse je bilo super, dokler neke zime v njihov resort v Bohinju ni prišla skrivnostna Francozinja, ki je na vsak način želela prespati tam, tudi, če je bil resort zaprt. Ker babica ni morala sprejeti gostje, je to storila Miša s svojo prijateljico. Kmalu Miša odkrije, da je mamina preteklost veliko bolj obširna in skrivnostna kakor je mislila sama. V glavi ima samo še načrte, kako bo odkrila vse mamine skrivnosti in se nakako spravila v Francijo. Kako se bo vse skupaj končalo? Ali se bo Valentina ponovno soočila z Michelom in svojim Hotelom Lavanda, ki mu, mimogrede grozi propad?

"Oba sva delala napake, največja izmed njih pa je bila ta, da sva namesto ljubezni hranila svoj strah."

Avtorica me je seveda presenetila s tem, ko je zgodbo postavila sedemnajst let kasneje po drugem delu knjige. Bilo je prijetno presenečenje in že na začetku me je s tem pritegnila. Skrivnosti se začnejo že takoj na začetku in med branjem nam nikakor ni dolgčas. Vmes med branjem sicer skačemo "v času", torej se nekaj dogaja v sedanjosti z Mišo in nekaj v preteklosti, s tem nam avtorica razloži razne dogodke. To me je morda kdaj malce zmedlo, saj moraš sam razbrati, kdaj se kaj dogaja. Sicer po parih povedih v poglavju hitro ugotoviš, tako da ni preveč moteče. 

Lik Valentine mi je šel res še bolj na živce kakor v prvih dveh delih trilogije. Z Mišo sem si delila željo, da bi jo prav oklofutala. Valentina se obnaša skoraj tako kot njena babica, ki jo spoznamo že v prvem in drugem delu trilogije. Knjiga je sicer romanca, ampak ni idealizirana. Vsekakor nam pokaže, kako je pomembno, da smo odkriti in iskreni ter da v ljubezenskem odnosu niso v ospredju samo čustva, ampak tudi komunikacija, iskrenost in grajenje odnosa. Prav tako je tudi v tem delu nekaj "napetosti" in sicer se ta vrti okoli hotela. Prelepo Provanso avtorica tako lepo opiše, da si lahko predstavljamo, da stojimo sredi polja sivke. 

Če primerjam s prvima dvema knjigama, mi je bila druga knjiga najbolj všeč, predvsem zaradi vseh razkritih skrivnosti. Tale tretja pa je res lep zaključek trilogije.

Tako kot zmeraj mi je všeč avtoričin stil pisanja, knjiga je jezikovno dovršena brez ene samcate napake! Res sem tako vesela, da lahko dobimo kvalitetno slovensko knjigo. Komaj čakam naslednjo Sabinino knjigo!


Knjigo dobite na Sabinini spletni strani. 

Ocena: 5/5


Slika je bila posneta na sivkinem polju kmetije Grbec v Svetem Petru. 

Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

Romantični bingo 2024

Intervju z avtorico Mojco Rudolf

Samantha Young: Igra življenja in Pesem vetra