Sabina Štrubelj: Hotel Lavanda 2: Poslednja skrivnost

 Zdravo!

Julija me je kontaktirala ena izmed mojih najljubših slovenskih pisateljic, Sabina Štrubelj. Ko mi je ponudila, da testno preberem njeno nadaljevanje Hotela Lavande, sem skoraj jokala od veselja :D O moj bog, ali ste videli to prečudovito naslovnico? :D

Če ste že brali prvi del, potem veste da je knjiga napeta in zanimiva. Ampak to ni bilo nič v primerjavi z drugim delom.

Valentina v Franciji še naprej skrbi za svoj Hotel Lavanda. Zgodbo hkrati pripovedujeta Valentina in njena babica, kar se mi zdi super saj vidimo zgodbo iz dveh različnih zornih kotov. Valentini se kmalu začne podirati njen popolni svet. Po prepiru z Michelom ta izgine neznano kam, babica pa je na stara leta čisto ponorela. Sama zbeži v Ameriko, nato pa se vrne, da bi Valentini pomagala na recepciji, a nikakor ni resna. Zamujanja, izginotja, brskanja po sobah, odganjanja gostov... Valentini gre ta skrivnostnost vedno bolj na živce. Kje je Michel? Kaj se dogaja z babico in kaj vse skriva o svoji preteklosti? Vse se začne počasi odpirati. Vas zanima, katere skrivnosti se bodo razkrile? Knjigo lahko dobite na avtoričini spletni strani po prednaročilu po nižji ceni, če naročite do nedelje, 6.9. in plačate do ponedeljka. 😊


Zelo mi odgovarja pisateljičin stil pisanja, kar sem ugotovila že nekaj let nazaj. Tudi ta raziskovalni duh junakov zelo popestri vsebino zgodbe. Zgodba je začinjena z ravno prav romance, skrivnostnosti, raziskovanja in veselja. Drugi del je nadgradnja pustolovščin, ki jih doživljata Valentina in njena babica. Vsako poglavje te pri koncu vleče naprej v novo in tako ti knjiga nikakor ne pusti, da jo odložiš. Jaz sem jo požrla v dnevu in pol. Zapleti so bili zelo dobro dovršeni in razpleti elegantno speljani s presenečenji.

Skrivnosti iz prve knjige se razkrivajo tudi v drugi, tako da se hitro spomniš dogajanja iz prve knjige. Tako zgodba elegantno pluje naprej brez prekinitev. Valentina ima velikokrat med besedilom svoje monologe, ki so označeni s poševno pisavo. Zelo mi je všeč to, da se poudarja razmišljanje in notranji boj junakinje, da ni popolna. Valentinino in babičino sporočilo, da je potrebno živeti svoje sanje in da smo zanje odgovorni sami, je pika na i. 

Vse tipične romance dajejo v ospredje romantični odnos med junakoma, v tej knjigi pa je v ospredju babičina preteklost in odnos z njenimi bližnjimi, tudi Valentino. Tudi to je ena izmed značilnosti knjige, ki jo delajo tako posebno. 

Vsa ta skrivnostnost, zapleti in elegantno speljani razpleti s presenečenji so me dobesedno vrgli na rit. Večkrat! Knjiga me je pustila presenečeno, nasmejano, napeto in objokano. In to dvakrat! Pa ne jokam pogosto! Odlična knjiga!

Ocena: 10/10


PS: Ocene ostalih Sabininih knjig lahko najdeš na mojem blogu. Uporabi lupo :)



Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

Romantični bingo 2024

Samantha Young: Igra življenja in Pesem vetra

Intervju z avtorico Mojco Rudolf