Najboljše prebrane knjige tega poletja

 Zdravo!

Želim si malce začiniti svoje objave in napisati tudi kakšne nasvete glede branja med vsemi temi ocenami knjig. Na Instagramu sem vas prosila za ideje in to je ena izmed njih :)     

To poletje sem res veliko brala in izbrala bom top 5 najljubših knjig tega poletja :) Poleg romanc sem prebrala tudi nekaj drugih žanrov in tako skočila iz svoje cone udobja.       

    

  1. Samantha Young: Bostonske noči     
  2. Tadej Golob: Jezero      
  3. Penelope Ward: Romanca za eno poletje
  4. Sabina Štrubelj:Hotel Lavanda 2 (ocena pride kmalu!)
  5. Ana Svetel: Dobra družba
Res je bilo težko zbrati top pet najboljših knjig, saj so bile tudi druge zelo dobre. Namreč težko končam slabo knjigo :D

Katere pa so bile tvoje najljubše knjige tega poletja? Napiši mi v komentar!


Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

Romantični bingo 2024

Samantha Young: Igra življenja in Pesem vetra

Intervju z avtorico Mojco Rudolf