Penelope Ward: Romanca za eno poletje

Zdravo!

Romanca, ki sem jo tokrat požrla v dveh dneh je bila nova romanca iz julijske škatle Knjiga meseca.
Ko sem šla brati tuje recenzije sem videla, da je enim knjiga zelo všeč, drugim pa morda ne toliko, zato me je res zanimalo, kakšna je.

Raven je punca, ki živi v Palm Beachu v Kaliforniji. Z mamo sta gospodinji pri bogati družini v luksuznem delu Palm Beacha. A Raven se na prvi pogled takoj zaljubi v Gavina Mastersona, starejšega sina bogate družine. On se brezpogojno zaljubi vanjo in ne moreta se držati stran drug od drugega. Vse je popolno, dokler Gavinova mama Ruth ne izve za njuno druženje in sinu pove, da se ne smeta družiti. Ker se ne moreta držati stran, mora mama drugače ukrepati.
Gavin in Raven se nato srečata čez deset let. Njuno življenje je popolnoma drugačno. V teh desetih letih se jima je zgodilo toliko stvari. Ali se bosta sedaj spet zbližala ali bo Gavin spet odšel po svoje v London?



Knjige preprosto nisem mogla odložiti. Res je zgodba odlična, zapleti so nepričakovani in dobro dovršeni. Ene petkrat sem vmes jokala. Vse knjige od Wardove so res dobre, ta pa je bila res dobro premišljena.
Edino zaključek mi je bil res običajen. Glede na to, kako je bila knjiga odlično napisana s perfektnimi dogodki, se mi je zdel zaključek preveč na hitro napisan.

Ocena: 9/10



Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

Romantični bingo 2024

Samantha Young: Igra življenja in Pesem vetra

Intervju z avtorico Mojco Rudolf