Ana Svetel: Dobra družba

Hej hej!

Tokrat je na vrsti knjiga slovenske avtorice Ane Svetel, Dobra družba. Že nekaj časa sem imela nagledano tole knjigo, saj sem zasledila, da gre o zgodbah iz prevozov. Veliko zanimivih prigod imam tudi sama s prevozov in jih tudi rada poslušam, zato sem se še posebej veselila te knjige.

Ko sem si jo izposodila v knjižnici, pa sem izvedela še, da je na seznamu akcije Primorci beremo 2020. Če si primorec/primorka, lahko tudi ti sodeluješ v tej akciji :) Akcija traja med 1. junijem in 11. novembrom 2020. Če prebereš 4 prozna dela s seznama in eno pesniško zbirko ter o le teh izpolneš kazalko, dobiš na koncu akcije tudi priznanje. V bistvu je to kot neka odrasla bralna značka :)
S seznama bom sigurno prebrala še Dolino rož (Tadej Golob), Luciferko (Svetlana Makarovič) in Malomeščani (Lara Paukovič).


V knjigi je zbranih 21 kratkih zgodb s skupnim izhodiščem, prevozi.org. Vsi smo se vsaj enkrat peljali "s prevozi" ali pa vsaj slišali, kaj za vraga je to. Zgodbe so dokaz, da se lahko neznanci v kratkem času skupaj bodisi povežejo, en drugemu spremenijo življenje ali pa se ne prenašajo.

Knjiga mi je bila zelo všeč in kar brzdati sem se morala, da jo nisem prebrala v šusu. Toliko je različnih zgodb, da se bralec vsaj sigurno poistoveti vsaj z eno, bodisi zaradi situacije ali pa ker je podobno sceno doživel na prevozih. Vsak neznanec na prevozih ima svojo zgodbo in avtorica je tako skozi knjigo obdelala veliko različnih stereotipov, načinov življenja, pogledov na svet in značilnosti.
Nekateri razpleti so me enostavno pustili brez besed, saj sem bila za nekatere presenečena, da se sploh lahko zgodijo. Čeprav so kratke zgodbe izmišljene sem prepričana, da ima knjiga v sebi tudi osebno noto.
Slog pisanja mi zelo ustreza, med vrsticami sem kar plavala. Kratke zgodbe sem kar požirala.

Ocena: 10/10





Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

Romantični bingo 2024

Intervju z avtorico Mojco Rudolf

Samantha Young: Igra življenja in Pesem vetra