Mateja Kobale: Prebujena v strasti

 Zdravo!

Tokrat ti predstavljam slovenski ljubezensko erotični roman izpod peresa Mateje Kobale. Naslov me je zelo pritegnil, še posebej pa dejstvo, da je to slovenski ljubezenski roman, katere tako rada prebiram.
Avtorici se zahvaljujem za recenzijski izvod.



Zgodba govori o štiridesetletni postavni rjavolaski Veroniki doma iz Izole, kjer tudi dela v stričevem podjetju za polnjenje brezalkoholnih pijač. Zaenkrat še ni srečala ljubezni svojega življenja vendar ve, da bo to vsekakor prišlo. Prej ali slej. Z mamo uživa v domači hiški med vinogradi in v službi med dobrimi sodelavci ter prijatelji. Tudi s Petrom uživa v občasnih spolnih dogodivščinah. Na Facebooku pa jo nekega dne doda skrivnostni Marcus, ki takoj pritegne njeno pozornost. Med dopisovanjem se počutita, kakor da se poznata že od zmeraj in med drugim čutita neko nadnaravno privlačnost. Med tem se Veronikinem stricu zdravstveno stanje poslabša, tako da mora ona prevzeti direktorjevo mesto v podjetju. Medtem dobijo tudi novega partnerja v podjetju. Vas zanima, kako se bo vse razpletlo z Marcusom? Morali boste prebrati knjigo :D

"Kam me bo vodila pot? Odprla se bom življenju, odprla se bom novim možnostim, odprla se bom uspehu, obilju vsega in dovolila se bom prebuditi v strasti."

Zgodba je zelo zanimiva in polna (ne)pričakovanih preobratov. Ves čas me je vleklo k branju, tako da sem jo končala v dveh dneh. Roman ima malo več kot 200 strani, tako da ni preveč dolg (kakor za koga). Avtorica se poglobi v junakova življenja in jih podrobno opiše. Tako mi je všeč avtoričina bogata izbira besed, da sem bila kar blažena med branjem. Vmes se najde tudi veliko Veronikinih afirmacij, kar mi je zelo lepo. Tako ima ljubezenski roman tudi nekaj življenjskih nasvetov. Sicer se vse odvija hitro in tudi poglavij v knjigi ni, tako da mi je bilo težko vmes prekiniti z branjem. Lažje mi je brati knjige s poglavji, saj ko se vmes ustavim zaključim nek dogodek s koncem poglavja. Vesela bi bila, če bi bila knjiga še daljša in se tudi nadaljevala.  Roman je lahkoten, malenkost me spominja na stil Emily Enveritas. Po njem lahko posežete med kakšnimi težkimi branji ali pa za sprostitev :) 

"Dom je tam, kjer je srce."

Knjigo lahko naročite pri avtorici na Facebooku ali na e-mail narocamljubezen@gmail.com.


Ocena: 4/5


Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

Romantični bingo 2024

Samantha Young: Igra življenja in Pesem vetra

Intervju z avtorico Mojco Rudolf