Mateja Kobale: Odpni mi okove

 Danes bom govorila o novoizdani romanci Mateje Kobale, Odpni mi okove. Njen prvenec Prebujena v strasti mi je bil res všeč in komaj sem čakala, da v roke dobim novo Matejino knjigo. 


Zgodba govori o Heleni, ki zelo mlada izgubi starše in odide v stričevo skrbništvo na posestvo blizu Londona. V stričevem dvorcu mora pospravljati in pomagati pri hišnih opravilih, vzporedno pa narediti maturo in kasneje obiskovati pravno fakulteto. Njen stric Mike je mrk starejši možakar, ki ga vsaka malenkost spravi ob živce. Tam spozna tudi Davida, ki je sin stričeve pomočnice in voznika. Takoj se zaljubita in preživita skupaj veliko časa. Med svojim bivanjem pri stricu Helena tudi odkrije njegovo srce parajočo skrivnost.

Helena doštudira na pravni fakulteti in David postane zdravnik pediater. Zaživita skupaj v Londonu, se poročita in za poročno potovanje odideta v Slovenijo k Helenini babici Majdi. Njena mama je bila namreč Slovenka. Nikoli ni obiskala Slovenije ali se naučila jezika. Ali bosta se bosta z babico dobro spoznali?


" Nikoli ne sodimo ljudi, če ne poznamo njihove zgodbe."

Naslovnica mi je res všeč, spominja me na kakšne Kindlove angleške oziroma ameriške romance ali erotične romane. Zgodba je bila zelo zanimiva, med drugim sem bila zelo vesela, ko sem videla, da ima knjiga poglavja :D Vmes najdemo še čudovite citate Paula Coelha. Morda se mi je ljubezen med Davidom in Heleno na začetku prehitro odvila, zelo rada imam spoznavanje med dvema osebama. Helenino življenje je pestro in zanimivo, zato sem z zanimanjem brala prav do zadnje strani. Ves čas se nekaj zanimivega dogaja, zato nisem imela občutka, da bi zgodba imela nek vrh na sredini. Babica Majda me po osebnosti skorajda malo spominja na pisateljico :D
Lahkoten roman je bil kot nalašč za moje obdobje bralnega mrka. 

Hvala avtorici za recenzijski izvod! Svojega lahko naročite pri Mateji (spletna stran ) ali pa pobrskate v vaši knjižnici. 

Ocena: 4/5



Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

Romantični bingo 2024

Samantha Young: Igra življenja in Pesem vetra

Intervju z avtorico Mojco Rudolf