Intervju z avtorico Matejo Kobale

 Ojla!

Danes bom z vami delila intervju s slovensko avtorico Matejo Kobale. Sicer sva se imeli namen srečati v živo, vendar to še nekaj časa ne bo mogoče, tako da sem se jo odločila intervjuvati kar preko računalnika :) V intervjuju nam razkrije tudi nekaj podrobnosti prihajajoče knjige!

Avtoričin osebni arhiv

Mateja Kobale je pisateljica, pesnica, učiteljica joge in računovodkinja. Najprej je izdala pesniško zbirko Čez rime, do zime, naj se ljubezen prime leta 2018, ki je sestavljena iz 44 pesmi, ki predstavljajo avtoričinih 44 pomladi, njeno izjemno življenjsko prelomnico. Leta 2019 je izdala svoj prvenec Prebujena v strasti, ljubezensko erotični roman. Sama zase pove, da prisega na ljubezen in srcčno povezavo.


1. Začniva z osnovnim vprašanjem. Napisali ste knjigo Prebujena v strasti in zbirko pesmi Čez rime, do zime, naj se ljubezen prime. Kaj vas je pripravilo do tega, da ste začeli pisati?


Že od nekdaj sem rada zlagala rime, predvsem ob praznikih za voščila ter za rojstni dan mojih prijateljev in družine. Rime, katere so zložene v knjigi Čez rime, do zime, naj se ljubezen prime, so prišle povsem spontano in tako močno, da sem jih pričela zapisovati. Vseh 44 je bilo zloženih v dobrih treh mesecih. Tako sem se odločila, da jih izdam v knjigi. Zgodba o Veroniki v romanu Prebujena v strasti je pričela nastajati na podoben način, tistega leta sem namreč pričela tudi s pisanjem bloga. In malce zatem je prišla zgodba, katera je nastajala dobro leto dni.

Avtoričin osebni arhiv

2Kaj ste po poklicu? Ali se je pisanje kuhalo že v mladosti?


Po poklicu sem računovodkinja, že triindvajset let. Sem tudi učiteljica Kundalini joge in zadnji dve leti tudi pisateljica in pesnica. Pri spisih v šoli nikoli nisem blestela, moram reči, da mi zgodbe nikoli niso šle z jezika, oziroma s pisala. Večji navdih sem imela pri zlaganju rim, predvsem na hudomušen način.


3Roman Prebujena v strasti se dogaja večinoma v obmorski Izoli. Ali ste doma iz Primorske?


Sem Štajerka, a globoko v meni je vedno tlela želja biti doma ob morju. Voda zelo dobro vpliva name. Tako sem letos prodala stanovanje in srce me je pripeljalo v Izolo, kjer sem trenutno našla svoj kotiček za ustvarjanje. Ja, Veronika je doma iz Izole, to je prišlo z zgodbo, niti v sanjah si nisem mislila, da bom tudi jaz kmalu tukaj. Življenje je polno naključij, a vemo da je vse na ključ.



4Kje ste dobila navdih za ljubezensko-erotični roman Prebujena v strasti in ali nosi kakšno vam pomembno življenjsko sporočilo?


Navdihe črpam iz vsakdanjega življenja. Prebujena v strasti ni avtobiografija, je pa v njej vseeno veliko mojih osebnih življenskih izkušenj in modrosti. Meni osebno sporoča, da je vredno slediti svojim sanjam in srcu, da je v življenju vse mogoče, da je ženska pri štiridesetih še vedno lahko privlačna in poželjiva, da si je vredno ob delu najti čas zase in uživati.



5V romanu Prebujena v strasti je možno zaslediti igro usod. Ali sami verjamete v usodo?

Da, verjamem.



6. Na slovenski sceni je veliko pisateljev in pisateljic, ki so knjige izdale v samozaložbi. Ali ste sami najprej poskusili pri založbi ali ste šli takoj v samozaložbo?


Raziskala sem obe možnosti, a sem se na koncu odločila za samozaložbo. Pri založbah nisem niti poskušala.



7. Kako promovirate svoje knjige? Ali vam marketing veliko pomeni, ali se s tem ne ukvarjate?


Marketing mi veliko pomeni, saj si vsi želimo prepoznavnosti kajne? To je naše delo, način našega prispevka družbi. Res je, da nas je ta situacija trenutno preselila na splet, tako se poslužujem objav na Facebooku. Veseli me, če je moja objava nekomu všeč in jo potem deli, srčna hvala tudi vam za podporo z recenzijo, ter s tem intervjujem. Hvala tudi ostalim slovenskim blogerjem za podporo slovenskih avtorjev.
Sicer sem oseba, katera ima rada osebni stik in predstavitve v živo, a verjamem, da bomo tudi to lahko kmalu počeli.



8. Ali imate namen izdati še kakšno knjigo? Sama vsekakor navijam za še kakšen ljubezensko-erotični roman. 😊


Trenutno je tik pred izdajo nov roman z naslovom Odpni mi okove, v kateri je nekaj erotičnih prizorov, ni pa poudarek na njih. Gre za življensko zgodbo, katera se dogaja med Anglijo in Slovenijo in v kateri je tudi Primorska, tokrat Strunjan in Izola, seveda. Več razkrijem kmalu.


9. Katerih 5 knjig bi lahko označili za svoje najljubše?

Uf, pri tem vprašanju ste me našli. Veliko knjig sem prebrala od Nore Roberts, Victorie Holt in še mnogih drugih avtorjev, a lahko bi rekla, da svojih najljubših nimam. Če me pritegne vsebina na zadnji strani knjige, jo z veseljem preberem in se prepustim. Brenčanje v srcu od Petre Hulsmann mi je ostala v spominu, ker je napisana na humoren način, kar mi je všeč. 


10. Kateri so vaši najljubši trije slovenski avtorji?

Feri Lainšček, njegova poezija mi sede v uho, Deso Muck sem rada prebirala z otrokoma, pred kratkim sem prebrala Poljub divjine od Emily Enveritas, njen stil pisanja mi je zelo všeč. Tudi A.B.Krooss in njen Krog mi je bil zelo všeč. Torej to so štirje, še veliko drugih slovenskih avtorjev imam namen prebrati, podpreti. Do pred kratkim sploh nisem vedela, da nas je toliko. In da smo vsi unikatni.

Knjigo lahko naročite pri avtorici na Facebooku ali na e-mail narocamljubezen@gmail.com. 




Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

Romantični bingo 2024

Intervju z avtorico Mojco Rudolf

Samantha Young: Igra življenja in Pesem vetra