Mojca Rudolf: Žalost, ki bledi

Tokrat vam predstavljam tretji in zadnji del serije Temačna skrivnost Irske z naslovom Žalost, ki bledi. Prvi del Solze, ki jih ni in drugi del Nasmeh, ki molči sem že opisala na blogu. Prav tako lahko na blogu preberete intervju z avtorico Mojco Rudolf. Mojca je samozaložnica, ki uspešno izdaja romane, zadnji je izšel na začetku poletja z naslovom Lep dan za umor, ki pa je potopisna kriminalka. Za roman Zmenki je prejela priznanje za najboljše prozno delo, izdano v samozaložbi v letu 2020.

V tretjem delu irske zgodbe najprej osvežimo spomin s kratkimi opisi zgodb posameznih likov, nato pa nam avtorica postreže s čisto novo zgodbo iz preteklosti, hkrati pa spremljamo še Annino zgodbo z novo družino, ki pa se nadaljuje iz prejšnjih dveh knjig. Zgodba iz preteklosti se začne leta 1965, ko se žena uglednega odvetnika Georga, Riona, začne zapirati vase in padati v depresijo. Iz temačne sobice v hiši jo po enem mesecu rešijo pogovori s psihiatrom Patrickom, ki jo redno obiskuje in se z njo pogovarja. Njemu namreč edinemu zaupa. A kaj jo teži, kmalu izve tudi mož in vse se obrne na glavo. Ann po drugi strani sumi na moževo nezvestobo, saj se obnaša zelo sumljivo. Prav tako sta se oddaljila od svojih dobrih sosedov Sashe in Roryja, saj jima je Annina babica zapustila tovarno. A zakaj? Ann še vedno ni odkrila vseh skrivnosti svoje družine, a je vsaj našla ljudi, ki so bili zaradi ene osebe razdruženi. Kako se bo torej serija zaključila?

"Take priložnosti polzijo mimo nas. Vedno jih vidimo takrat, ko ni več časa, da bi lahko še karkoli popravili. Obžalovanje pa je tisto, kar hudičevo boli. Da nismo, zakaj nismo, lahko bi..."

Prvi del serije me je navdušil, drugi pa malo manj, saj je bilo dosti prepletenih zgodb, ki so se mi kar vlekle. Pri tretjem delu je avtorica pripravila dve zgodbi, ki sem jih brez težav spremljala sočasno, obe sta me tudi vlekli naprej, saj sta bili zelo skrivnostni in sta se nam malo po malo razkrivali. Lahko bi rekla, da sta bili bolj jasno zastavljeni, prav tako tudi osebe. Res mi je bila všeč uvoden povzetek osebnih zgodb protagonistov in pa govor Annine babice na koncu, ta je lepo zaokrožil celotno zgodbo, ki smo jo spremljali skozi vse tri dele. Vse to mi je pomagalo pri osvežitvi zgodb iz prejšnjih delov. Zgodovinska dejstva pa me še vedno pretresajo, že od prvega dela naprej. O teh se namreč ne učimo v šoli, kar je narobe. Skozi tole trilogijo sem spoznala irsko zgodovino, kar je res dodana vrednost te knjižne serije. Tako sem ponosna na avtorico, saj so njeni knjigi že drugo leto zapored prišli na seznam za Primorce beremo, verjetno bo naslednje leto v izboru še tale. 

Vmes je bilo edino malce tiskarskih škratov, a nič kaj dramatičnega. Če koga skrbi prisotnost urednika; knjiga je bila uredniško in jezikovno pregledana :)

Knjigo lahko dobite tukaj. Hvala tudi avtorici za recenzijski izvod (oglas/sodelovanje, a mnenje je kot vedno iskreno!) :)

Ocena: 4,5/5

Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

Romantični bingo 2024

Katarina Benček: Lublanska izpoved

Samantha Young: Igra življenja in Pesem vetra