Mojca Rudolf: Nasmeh, ki molči

Mojca Rudolf je slovenska samozaložnica, ki nas preseneča z dobrimi knjigami. Nazadnje sem prebrala Solze, ki jih ni, ki pa so prvi del serije Temačne skrivnosti Irske.

Zgodba se nekako nadaljuje tam, kjer se je končala v prvem delu. Ann spozna, da ima biološko mamo ter izve, da je njena soseda v bistvu njena babica. Le ta je na koncu storila samomor, a še vedno povzroča preglavice tako Ann kot tudi njeni biološki mami Sheeni. Sočasno spremljamo Michaelovo in Laurencevo zgodbo, za katera pa na začetku ne vemo, kako bi ju povezali z že znano zgodbo. V njunih zgodbah spremljamo težke razmere na Irskem, tako imenovane "Težave" ( the Troubles), ki so bile takrat etno-nacionalistični konflikt na Severnem Irskem, ki je trajal približno 30 let. Med katoliki in protestanti so bile namreč velike razlike.

Vmes pa eden izmed protagonistov dobiva grozilna in zastrašujoča pisma, 6 jih je, vsak ponedeljek pridejo. Le kdo jih pošilja in od kje toliko sovraštva?

A več o zgodbi ne bom povedala, saj bi tako izdala skrivnosti, ki jih razkrijemo na koncu knjige. Najbolje, da jih odkrijete sami 😁

"Zakaj je bila njegova družina prekleta, takrat ni izvedel. Kot tudi ni vedel, da se bo prav ta skrivnost naposled le razkrila in to zelo kmalu."

V kolikor niste prebrali prvega dela boste težko brali nadaljevanje. Vsekakor je vse prepleteno. Na začetku sem bila malce zmedena, saj nisem vedela kakšna je povezava med protagonisti. Do sredine se mi je zgodba vlekla, a je nisem mogla ravno odložiti, saj me je zanimanje za skrivnost in te skrivnostne povezave vleklo naprej. Potrebovala sem nekaj več časa za branje. Vedela sem, da bo prišla rešitev. V drugi polovici knjige se začne zgodba malce razpletati in branje je steklo malce hitreje. Na koncu se je seveda razkrilo nekaj skrivnosti, a pojavijo se nove. Priznati moram, da mi je bil prvi del bolj všeč kakor drugi, a avtorica pravi, da bo tretji in hkrati tudi zadnji del zanimivejši.

"So stvari, ki ti vse življenje ležijo na duši. So skrivnosti, ki se morda odkrijejo, morda ne. Pride čas, ko vprašanja dobijo odgovore. In čas, ko je treba odpustiti."

Hvala avtorici Mojci Rudolf za recenzijski izvod, do 20.2.2024 pa lahko tretji del Žalost, ki bledi dobite po prednaročniški ceni.

Ocena: 4/5

Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

Romantični bingo 2024

Intervju z avtorico Mojco Rudolf

Samantha Young: Igra življenja in Pesem vetra