Kristina Kuzmič: Drži se!

    Do letošnjega poletja nisem vedela, kdo je Kristina Kuzmič. Nekega poletnega dne so se vrstile objave iz dogodka predstavitve knjige Drži se! v Ljubljani in takoj sem knjigo tudi poiskala na internetu. Rezervirala sem si jo v knjižnici in bila 6. v čakalni vrsti, tako da sem jo dobila komaj oktobra. Videla sem, da je Kristina Kuzmič blogerka in vplivnica, a nisem vedela, kaj od knjige pričakovati. Mnenja so bila deljena, morda so se bolj nagibala v pozitivno smer.

Kristina v svoji avtobiografiji pripoveduje svojo zgodbo, ki jo je začela v Združenih državah Amerike, kamor se je hrvatica preselila zaradi vojne v domači državi. Tam se je tudi poročila, ločila, živela iz rok v usta, skrbela za otroka, se ponovno poročila in uspela s svojo strastjo do kuhe ter pristnosti. Ostala je zvesta sama sebi in nikoli ni olepševala stvari ali se pretvarjala. To jo je pripeljalo zelo daleč in uspeh si je ustvarila sama.

"Slediti sanjam ne pomeni, da moraš pri tem izriniti druge."

Kristina ni navadna vplivnica. Je ženska in mama, ki se je borila zase ter za svoje otroke. Ustvarja in gradi kariero, ki jo je ustvarila sama (in z malo pomoči bližnjih oseb). Njena življenjska zgodba ti da nek zagon ali navdih, odvisno, kaj rabiš v tem trenutku. Meni je bila res všeč, pa nimam otrok, da bi se kot mama lahko potolažila ob njenih zapisih. Lahko poskusite in vidite, če vam bo knjiga všeč. Tudi slog pisanja mi je bil zanimiv in humorističen. Knjiga je življenjska in pokaže nam, da tudi vplivneži ali slavni ljudje niso popolni.  Kristina se je zase in za svojo družino borila, delala več služb, si odtegovala svoje obroke, da so lahko otroci jedli. Nikoli ni pozabila, kje je pristala in se vedno opominjala, da lahko prideš z dna na površje. Zase sicer pravi, da je kaotična in se tega ne sramuje.

"Ne dovolimo, da peščica reči, nad katerimi nimamo nadzora, začne povsem nadzorovati nas."

Ocena: 5/5

Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

Romantični bingo 2024

Samantha Young: Igra življenja in Pesem vetra

Intervju z avtorico Mojco Rudolf