Intervju z avtorico Leo Jerančič

 Danes imam zate pripravljen kratek intervju z avtorico romanc Leo Jerančič. Vse knjige sem prebrala in sem bila navdušena. Najljubši dve pa sta Smrtonosna obsedenost in Samo še spomin

Avtorica izdaja knjige v samozaložbi, za naročilo poglejte na njeno FB stran. Večina jih je sicer razprodanih, vendar navijam za ponatis. Knjige dobite tudi v nekaterih knjižnicah. 

Avtoričin osebni arhiv

1. Kako bi se opisali nekaj besedah?

 Pozitivna, nasmejana, komunikativna, športnica.


2. Ali je vaš poklic tudi povezan z literaturo? 

Ne, diplomirala sem iz ekonomije, moje delo je čisto nasprotje literaturi :)


3. Kaj vas je pripravilo do tega, da ste začeli pisati? 

Stava :)


4. Do sedaj ste napisali sedem romanc, v katerih pa se junakinje in junaki soočajo tudi s težkimi življenjskimi situacijami. Ali ste te s kakšnim posebnim namenom vključili v zgodbe? 

Ne, imam samo bujno domišljijo :)


5. Navdušeni bralci vaših knjig se sprašujemo, ali boste izdali še kakšno knjigo? 😊 

Upam in želim si, da bo. V delu imam 2, toda trenutno mi čas ne dopušča nobenega pisanja.


6. Knjige izdajate v samozaložbi. Ali ste se za to odločili že na začetku, ali ste poskušali tudi pri založbah? 

Na založbo sploh pomislila nisem. Takoj sem se odločila za samozaložbo.


7. Še posebno v času epidemije se je razvilo spletno predstavljanje knjig in knjižni blogerji prihajamo v ospredje. Kakšno mnenje imate o tem? 

To zelo podpiram. Brez blogerjev in spletnih predstavitev, bi se tudi mi pisatelji težje predstavili javnosti.


8. Katera vaša knjiga vam je najbolj pri srcu? 

Samo še spomin mi je do sedaj najljubša.

Foto: Erika Stanković

9. V Sloveniji imamo veliko nepoznanih avtorjev, ki pišejo žanrsko literaturo. Kateri slovenski avtorji so vam najbolj pri srcu? 

Zelo rada berem slovenske avtorje, še posebej te, ki so sedaj zelo priljubljeni na naši »sceni« ;Emily Enveritas, Irene Begush, Alicia Peljhan, Sabina Štrubelj, Gabriella M., B. L. Pride, Borut Mustar, Avgust Demšar, Tadej Golob,…


10. Katere so vaše najljubše knjige? 

Najraje imam lahkotno žensko literaturo. Trenutno so moje najljubše posateljice Samantha Towle, Devney Perry, Vi Keeland in Penelope Ward.


Hvala!

Komentarji

  1. Simpatičen intervju, se mi pa obenem pojavijo dodatna vprašanja ob odgovorih. :D Firbec pač. Za kakšno stavo je šlo? Zakaj na založbo avtorica sploh ni pomislila? In nenazadnje, kakšen namig o tistih dveh knjigah, ki sta v delu bi tudi prebrala. :))

    Njenih del še nisem brala, me pa Samo še spomin v angleščini čaka na Kindlu.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Avtorica bo probala čimprej odgovoriti na dodatna vprašanja 😁

      Izbriši

Objavite komentar

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

Romantični bingo 2024

Samantha Young: Igra življenja in Pesem vetra

Intervju z avtorico Mojco Rudolf