Emily Enveritas: Corona, vsega je kriva corona


 Zdravo!

Že nekaj časa sem na lovu za slovenskimi pisatelji in pisateljicami, tako sem odkrila tudi slovensko pisateljico Emily Enveritas. Že kar nekaj njenih knjig sem zasledila, ampak jih seveda v naši knjižnici nimajo. Tako pa mi je avtorica prijazno odstopila izvod njene zadnje izdane knjige, ki je kot nalašč za trenutno situacijo.

Knjiga govori o izkušeni in provokativni računalničarki Andrei Vidic, ki se v Kanado odpravi na prevzem računalniške firme, ki jo namerava skupaj z družabnikom kupiti. Andrea je samostojna in odločna ženska, ki ve, kako se je treba zabavati in pritegniti moške. Prav nič je ni sram svojega telesa. Tako pa se na letalu sreča s privlačnim moškim, ki ga njeni čari ne ganejo. Po prihodu v Kanado ji meša štrene Jason. ki vodi firmo in neznanec, ki jo hoče spoditi iz Kanade. Kaj je vse v ozadju tega podjetja? Zakaj ga ne sme prevzeti? Stvari se začnejo zapletati, povrh vsega pa pride še koronavirus in ukrepi, povezani z njim.


Zgodba je preplet romance in kriminalke, ki se skrivnostno vleče skoraj do samega konca. Zapleti v zgodbi so mi všeč, prav tako tudi stil avtoričinega pisanja. Branje mi je lepo teklo in nisem je mogla odložiti,dokler nisem prišla do konca. Morda je za moj okus preveč perverzno pisanje, ali pa je samo Andrea tak lik. Všeč bi mi bilo, če bi bila knjiga daljša in bolj razpotegnjena z bolj podrobno opisanimi dogodki, ki niso ključni. Rada imam daljše knjige s podrobno vsebino, ljubša pa so mi krajša poglavja, da se lahko vmes ustavim. 

Knjiga je primerna za tiste, ki si želite odpočiti od kakšne težke knjige in tako izberete lahkotno knjigo, ki ni preveč poglobljena. Tudi, če imate radi romance, ki imajo odtenek skrivnosti in kriminalk. 

Ocena: 8/10


PS: Avtorica bo v kratkem izdala nov roman z naslovom Ne igraj se z rendžerjem, ki se prav tago dogaja v Kanadi. Tudi glavna protagonistka je slovenka, ki se zaplete s kanadčanom. Preverite njeno spletno strani ali jo obiščite na Facebooku.


Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

Romantični bingo 2024

Samantha Young: Igra življenja in Pesem vetra

Intervju z avtorico Mojco Rudolf