Annie Robertson: Mamma mia! moje grško poletje

 Ojla!

Rada imam sproščene romance in ta je točno taka! Sproščena, romantična in dobra. Bila je glavna knjiga v avgustovski Knjigi meseca


Knjig te avtorice še nisem brala, zato sem bila res radovedna. Pričakovala sem tipično poletno romanco, vendar temu sploh ni bilo tako. V zgodbi je Laurel organizatorka dogodkov v prestižnem hotelu v Londonu, nikoli si ne vzame dopusta in ne gre uživat. Ko ji iz kadrovske sporočijo, da ima še 10 dni dopusta iz prejšnjega leta, se Laurel odloči za spontan dopust. Na Skopelos! Ker sama nikoli ni naredila nič spontanega se spomni, da bo to naredila za babico Marnie, s katero sta oboževali Abbo in film Mamma mia! Slednji je bil namreč posnet na grškem otoku Skopelos. 
Nastanjena je v Vili Atena, čudovitem penzionu na vrhu hriba s čudaško lastnico. Laurel se spoprijatelji tudi z Angie, katero spozna že na letalu. Ker želi uživati dopust, se prepusti otoški ležernosti in spontanosti. Spozna kar nekaj novih prijateljev. Zgodi se veliko zapletov, romantičnih in neromantičnih. Na otoku dobi občutek, da se počuti kot doma. Kmalu bo ugotovila zakaj. Ali se bo še vrnila v London?

"Dom je več kot samo kup opek in malte, zgrajen je na upih in sanjah, predvsem pa na ljubezni tistih, ki živijo v njem."

Na začetku knjige sem pričakovala nekaj tipično romantičnega, vendar sem po koncu videla, da temu sploh ni tako. Lahkoten slog te kar vodi skozi poglavja in kmalu ugotoviš, da se ne moreš ustaviti. Skrivnostnost in odlično postavljeno dogajanje te kar potegne vase. Skratka odlično za poletno ali jesensko branje pod dekico :)
Morda pa sem na koncu res pogrešala malo več romantike, vendar se pa zgodba nadaljuje v noveli My Mamma Mia! Christmas, katero si bom sigurno kupila na Amazon Kindle :)

Ocena: 9/10

Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

Romantični bingo 2024

Intervju z avtorico Mojco Rudolf

Samantha Young: Igra življenja in Pesem vetra