Naročnina na knjižno škatlo Knjiga meseca

Zdravo!

Udeležila sem se svojega prvega blogerskega dogodka, ki je bil namenjen predstavitvi novega knjižnega produkta založbe Učila International. Izdelek je plod zamisli ekipe iz založbe ter Urške iz Booknjiga. Je prva knjižna škatla v Sloveniji.

Založba Učila International izda približno 300 knjig na leto, večinoma so to uspešnice tujih avtorjev prevedenih v slovenščino. Na leto prodajo okoli milijon knjig, torej je vsaka četrta oziroma peta kupljena knjiga njihova.


Kaj je naročnina na knjižno škatlo knjiga meseca?
Ker so se želeli približati bralcem kot tudi (še) ne-bralcem so ustvarili naročnino na knjižno škatlo, ki pa je v tujini že kar poznan izdelek. Seveda to ni knjižni klub, kot bi nekateri takoj pomislili in zavili z očmi. Pri naročnini na knjižno škatlo točno veste, katero knjigo dobite, sami si izberete zvrst, naročnino pa lahko kadarkoli prekinete.
Če ste tako kot jaz, ki me zanima več tematik, si lahko vsak mesec izberete drugo tematiko. Cena škatle je občutno nižja od vrednosti vsebine, kar pa je res super priložnost!
Škatlo lahko tudi podarite komu za rojstni dan ali drugo priložnost, lahko pa sebi naredite 12 rojstnih dni v letu :D


                     Otroška škatla      


Katere škatle so na voljo?
Na voljo imate kar 6 različnih zvrsti, med katerimi lahko izbirate. Vsak mesec jih lahko tudi zamenjate. Na voljo so:

  • Spomini in biografije
  • Kriminalke
  • Romance
  • Aktualne teme
  • Berem s starši (0-6 let)
  • Berem sam (7-12 let)
 

 


Kako se naročite?
1. obiščite spletno stran www.knjigameseca.si
2. izberite zvrst
3. izberite vrsto naročnine (enkratni nakup, mesečna naročnina, trimesečna ali šestmesečna naročnina)

Vsebina škatle
Poleg glavne knjižne uspešnice dobite še veliko drugih stvari. Prvi mesec bo glavna knjiga na voljo samo naročnikom na knjižno škatlo. Zraven lahko dobite še dodatno knjigo (ali celo dve!!!), brezplačno dostavo in druga presenečenja, katera pa bodo verjetno vsak mesec različna :) Izvedeli boste tudi, katere knjige bodo v naslednji mesečni škatli. Knjižne škatle so poslane okoli 10. v mesecu.



Blogerski dogodek in moja škatla
Sproščen in luškan dogodek je bil organiziran v Ljubljani, kjer smo se zbrale nekatere knjižne blogerke. Prav lepo je bilo spoznati obraze, ki se skrivajo za vsemi blogerskimi imeni in čudovitimi zapisi o knjigah.

Moja škatla vsebuje zvrst aktualne teme, ki je vsebovala knjigo Mi smo vreme avtorja Jonathana Safrana Foerja. Res sem bolj tip za romance, ampak ta mesec me je pa pritegnila tale knjiga. Pri naročnini je super tudi to, da lahko zvrsti menjavaš med seboj (naročiš si mesečno naročnino).
Čisto šokirana sem ostala, ko sem odprla škatlo in v njej našla kar tri (!!!!!!) knjige! Poleg le teh je bilo v škatli še sladko presenečenje, kava, bombažna vrečka, voski za svečko, posvetilo, kazalo in seveda napoved knjig za mesec julij.
Res mi je všeč večji format knjige, narejen je tako, da se težje zapre nazaj 😁 Še ena stvar, ki me je navdušila je ta, da bodo knjige kdaj napovedane tudi z video napovednikom. To je res super stvar, še posebno za tiste, ki niso ravno vešči v iskanju podrobnosti o knjigah.

Mojo reakcijo unboxinga si lahko pogledaš na Instagramu-poglejte si tudi druge unboxinge, saj smo dobile različne zvrsti :).
Res sem vesela, da je vsebina lično zapakirana v kartonasti škatli.

 




Popust
Pri naročilu lahko uporabite tudi mojo kodo PATRICIA10, ki je veljavna do konca meseca. Velja pa le na mesečne naročnine in na prvi obrok.  Čimprej si priskrbi svojo ali pa jo podari komu za rojstni dan! :)


Hvala založbi Učila in Urški, ki je nas knjižne blogerje zbrala na kupu. Res čestitke za odličen izdelek! Verjamem v njegov uspeh!



Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

Romantični bingo 2024

Intervju z avtorico Mojco Rudolf

Samantha Young: Igra življenja in Pesem vetra