Zala Đurić Ribič: Zbrka poezije

 Ojla!    

Moja velika želja je brati dobre poezije, vendar sem bila velikokrat že razočarana. Morda poezije niso bile zame v tistem obdobju ali pa jih nisem začutila. Prevzeli sta me edino zbirki Rupi Kaur, Med in mleko ter Sonce in njeno cvetje

Založba Ocean mi je poslala recenzijski izvod zbirke poezij pisateljice in igralke Zale Đurić Ribič z naslovom Zbrka poezije. Zbirko sem si želela že nekaj časa prebrati in ko sem jo videla pri založbi Ocean, sem se res razveselila. Naslovnica je na otip zelo mehka in vizualno privlačna, kar je mene osebno še bolj pritegnilo k temu, da sem knjigo vzela v roke. Tudi naslov je posrečena igra besed, ki nakazuje na neko neurejenost besed in pesmi nasploh. 

V zbirki je 60 intimnih pesmi, ki so mešanica mladostniških misli, melanholičnosti, ljubezenskih zapletov in težav, globokih misli, pozitive in negativizma. Med pesmimi se najde vse, od črnega do belega pa še nekaj odtenkov sive vmes. Za tako mlado avtorico so take izjemne življenjske modrosti res odlične. Nekatere pesmi so me na trenutke spominjale na Rupijine pesmi, ki mi že od zmeraj odgovarjajo. 

Pesmi so napisane v lahkotnem slengu, ki ga razumemo vsi, tudi če nismo ravno iz okolice Ljubljane :D Pesmi so različno dolge, nekatere zelo kratke, druge pa daljše. Za pokušino bom eno delila z vami, imam pa več meni ljubih.

MLAJ

Pod mesečino
polne lune
sem te poslednjič
poljubila.

Nocoj je prazna.
Jaz pa še bolj.

Ocena: 10/10



Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

Romantični bingo 2024

Samantha Young: Igra življenja in Pesem vetra

Intervju z avtorico Mojco Rudolf