Rupi Kaur: Sonce in njeno cvetje

Ojla!

Še ena življenjska knjiga pisateljice Rupi Kaur, ki jo je napisala po njenem pervencu Med in mleko. V svojih knjigah se ne ozira na slovnična pravila, piše kakor ji srce poželi. Tokratna zbirka pesmi je razdeljena na pet poglavij in sicer:

  • venenje
  • padanje
  • koreninjenje
  • brstenje
  • cvetenje


S poglavji opisuje cikel rože, kar se pravzaprav lahko zgodi tudi z nami in z našimi čustvi. Svoj razvoj opisuje skozi poezije, v katerih so tudi afirmacije in pozitivne misli. Tako kot Med in mleko tudi to knjigo krasijo čudovite ilustracije. 
V knjigi sem zaznala več temačnosti kakor v prvi, vendar je knjiga tudi daljša. Na splošno pa me je bolj navdušila njena Med in mleko kakor Sonce in njeno cvetje, morda zato ker sem prvo brala v angleščini, drugo pa v slovenščini. Je pa vsekakor vredna branja.
Pri Rupijinih knjigah je super to, da jo imaš doma in jo lahko kadarkoli vzameš iz police ter prebereš.

Najljubše poezije:

prvi dan ljubezni 
si me ovil v besedo čarobna

včasih 
se ugriznem v jezik
da teh besed ne izgovorim na glas
če bi prevečkrat zapustile usta
bi se morda utrudile
-rada te imam

poglej svoje telo 
in šepni
ljubo doma kdor ga ima
-hvala

miljardna industrija bi propadla
če bi verjele da smo že zdaj dovolj lepe

Toliko za pokušino :)

Ocena: 9/10



Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

Romantični bingo 2024

Samantha Young: Igra življenja in Pesem vetra

Intervju z avtorico Mojco Rudolf