Tadej Golob: Dolina rož

 Zdravo! 

V knjižnici sem na tole knjigo čakala 2 meseca in končno sem jo dočakala :D Verjetno je bila taka dolga vrsta zaradi akcije Primorci beremo 2020, v kateri je udeležena tudi ta knjiga. Prebrala sem tudi prvi del, ki me je navdušil in drugi, ki me je malenkost razočaral. 

V zgodbi je spet glavni junak (nekdanji) višji kriminalistični inšpektor Taras Birsa, ki zaradi spremenjenih razmer na policijski postaji začne delati kot samostojni podjetnik, in sicer kot zasebni detektiv. Gospa Zupet Tarasa najame, da sledi očetovi novi ženi in dokaže, da ga vara. Taras začne s svojim delom a kmalu ugotovi, da je v ozadju veliko več skrivnosti in prevar. Med tem v Rožni dolini odkrijejo tri trupla. Ali bo kriminalistom in Tarasu uspelo razrešiti primer? Kdo budno opazuje Tarasa in kaj se pravzaprav dogaja v razkošni vili v Rožni dolini?


Kot sem pričakovala od pisatelja je bila knjiga napeto zapletena in skrivnostna, tako kot mi je všeč. Zgodba je bila zelo dodelana z osupljivimi detajli, ki ti jemljejo dih. Všeč mi je tudi to, kako avtor predstavi slovensko družbo s sociološkega vidika. Res mi odgovarja njegov stil pisanja. Tudi konec me ni razočaral, sem pa od začetka približno uganila, kako se bo vse razpletlo.
Politični zapleti v knjigi me na trenutke spominjajo na trenutno tragi-komično situacijo v državi, družbene razmere pa tudi.
Ko sem zaključila eno poglavje nikakor nisem mogla zapreti knjige, besede so me kar vlekle naprej.
Vsekakor bi bila vesela, če bi prišla še četrta knjiga o primerih kriminalističnega inšpektorja Tarasa Birse :)

Ocena: 9/10



Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

Romantični bingo 2024

Samantha Young: Igra življenja in Pesem vetra

Intervju z avtorico Mojco Rudolf