Tadej Golob: Leninov park

 Zdravo!

Ker sem bila tako navdušena nad prvo knjigo te serije primerov inšpektorja Tarasa Birse, sem skočila v knjižnico še po Leninov park. 

Zgodba glede glavnih junakov se nadaljuje iz prejšnje knjige. Na začetku se pojavi nov umor in sicer nekdo ustreli nedolžno brezdomko v parku tisočih imen. Zakaj bi nekdo ustrelil brezdomko? Primer tokrat vodi Tina, novopečena kriminalistka. Taras ima poleg svojih osebnih težav tudi ogromno dela z vodilnimi na policiji. Kmalu se pojavi še eno truplo in sicer na Metelkovi. Ali sta umora povezana? Stvari se začnejo vedno bolj zapletati in kriminalisti niso prepričani, ali jim bo uspelo rešiti primere. 



Tako kot v prvem delu sem bila navdušena nad stilom pisanja. Zgodba te kar vleče naprej in nikakor ne moreš nehati z branjem. Me je pa v tej knjigi razočarala zgodba. Ni bila tako zanimiva in zapletena kot prva, prav tako je bil konec zelo skop. Tudi razplet je bil bolj kot ne na hitro opisan in zaključen. Upam, da bo tretja knjiga popravila vtis.

Zanimivo je to, da mi Tarasovo in Tinino osebno razmišljanje ni všeč, prav tako mi ostale osebe v knjigi ne odgovarjajo. Sicer razumem, da je avtor s tem hotel ponazoriti našo družbo in knjigo tudi tako sprejmem. Vsaka nosi v sebi neko sporočilo.


Ocena: 7/10



Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

Romantični bingo 2024

Samantha Young: Igra življenja in Pesem vetra

Intervju z avtorico Mojco Rudolf