Ksenija Benedetti: Hiša sozvočja

 Tole je bila moja prva avtoričina prebrana knjiga, a sigurno ne zadnja.

Ksenija Benedetti je s pomočjo 75 spraševalcev napisala svojo avtobiografijo, v kateri je vprašanja sodelujočih in svoje odgovore kronološko razvrstila. Zanimivo je bilo videti imena, saj so to njene bližnje osebe, sodelavci, prijatelji in pa tudi službeni znanci.

Ta način pripovedovanja me je res pritegnil in v Ksenjino zgodbo sem padla takoj. Morda je pomagalo tudi to, da so mi kraji v knjigi dokaj znani, saj je Ksenija "obalčanka" 😁

Prav tako sem z zanimanjem prebrala zgodbe iz ozadja protokola, ki so res osupljive in nekatere tudi neverjetne (v pozitivnem in negativnem smislu). V mojih mislih in kasneje tudi v mislih mojih sodelavk je ostala beseda "rektalni alpinizem", katero uporabljamo od trenutka, ko sem knjigo pokazala sodelavkam 😁

Lep dodatek so tudi osebne fotografije na koncu. Morda sem se počutila povezana zaradi skupnega okolja, z Borisom sta se tudi poročila na kraju, kjer sem delala v času njune poroke. Skratka, meni je bila res všeč!

Ocena: 5/5

Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

Katarina Benček: Lublanska izpoved

Romantični bingo 2024

Samantha Young: Igra življenja in Pesem vetra