Kaja Bucik Vavpetič: Srebrne vezi

Drugi roman iz zbirke Razmerja je "romantasy" oziroma fantazijski roman z romantičnimi vložki, ki ga je napisala Kaja Bucik Vavpetič. Morda vam je znan njen psevdonim Zoe Ashwood, pod katerim piše angleške knjige in jih izdaja na Amazonu.

Zgodba se začne na knezovem gradu v Černogradu, kjer Jaroslavova hčerka Mila in njen brat Tibor skupaj s služinčadjo trepetajo ob nenapovedanem knezovem prihodu domov iz vojnih spopadov. Na smrt ju je strah, saj sta v knezovi odsotnosti rešila svojo mamo rusalko, ki je bila pravzaprav ujetnica. Mila se nato po šokantnih dogodkih odpravi z grada skupaj s cestnimi razbojniki, katerih del je tudi Gaber. Druščina ji sprva ni preveč naklonjena, a Mila je osredotočena na osvoboditev svojega brata Tiborja. Želi si, da bi se njen načrt skladal z načrti Gabrove druščine, prav tako ji nekaj stvari prikrivajo. A Milo in Gabra nevidna sila prav vleče skupaj in le težko se upirata temu. Ali bosta uspela rešiti Milinega brata in ljudstvo ter kraljestvo osvoboditi tiranije kneza Jaroslava?

"Prvič, odkar sem na tem svetu, je nekdo izbral mene - ne zato, ker bi bila rusalka, ne zaradi moje krvi, temveč ker me ljubi. Tega ne bom zapravila, in če mi ga bo kdo hotel vzeti, se bom borila zanj do zadnjega diha."

Zgodba me je že v začetnih straneh posrkala vase in mi dvignila srčni utrip. Kaja si je celoten fantazijski svet zamislila do pikice natančno in res sem verjela, da se nahajam na gradu na Raškem skupaj z Milo. Celotna zgodba je tako dobro zasnovana in tudi opremljena z zemljevidom, ki je malenkost podoben Sloveniji 😁 Čudovito nam avtorica v zgodbi predstavi tudi slovanska bajeslovna bitja: domovoji, cateži, psoglavci, rusalke, ajdi, besi in druge nakazni. Za nekatere sploh nisem vedela, da obstajajo! Tako mi je bila zgodba tudi poučna.

In kako so šele naštudirane vse vojne taktike v knjigi! Celotna zgodba je res dinamična in med branjem se ne dolgočasimo niti za eno sekundo. Prvih 200 strani sem brala počasi in z užitkom, potem pa me je posrkalo v zgodbo in drugih 200 strani sem prebrala na dušek v enem dnevu, saj knjige nisem mogla spustiti iz rok. 

Tudi žgečkljivih prizorov ni bilo ravno veliko, še tisti, ki so bili, niso bili preveč erotični. 

Jezik je lep in tekoč, tudi pri pripovedovanju se izmenjujeta Mila in Gaber. Vse čestitke avtorici za odlično knjigo! Res sem vesela, da je tako dober fantazijski roman dobil svoje mesto pod soncem.

Naslovnica je tudi naravnost čudovita in hkrati zelo pooseblja Milino potovanje, ki poteka večinoma skozi prelepo naravo. Kaj pa pomeni naslov "Srebrne vezi"? V opisu zgodbe nisem nič omenila, saj bi vam rada pustila, da knjigo preberete in samo ugotovite.

Hvala tudi Cankarjevi založbi za recenzijski izvod. Knjigo lahko dobite tukaj.

Ocena: 5/5

Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

Romantični bingo 2024

Katarina Benček: Lublanska izpoved

Samantha Young: Igra življenja in Pesem vetra