Richard Osman: Mož, ki je umrl dvakrat

Prva knjiga serije se imenuje Četrtkov klub za umore, sedaj pa je pred nami še bolj zanimiv naslov :)

Elizabeth, Joyce, Ibrahim in Ron iz četrtkovega kluba za umore v upokojenskem naselju Sončni gaj preseneti nova dogodivščina. Nepričakovani obiskovalec, Elizabethin stari prijatelj (ali pa nekaj več?) se zateče v Sončni gaj po pomoč. Je namreč na begu, obtožen kraje več milijonov vrednih diamantov. In že se začnejo pojavljati trupla. Kako bo pa tokrat četverica rešila primer? Začne se namreč pojavljati veliko nelegalnih zadev.

Že prvi del Četrtkov klub za umore mi je bil všeč, saj je taka "soft" kriminalka oziroma detektivka. Tokrat se mi je zdela sicer bolj napeta kot prvi del, a nič zato. Preobrat mi je bil všeč, res skoraj do konca nisem slutila, kdo je krivec.

Slog pisanja mi je tudi kar všeč, morda pa bi bila lahko krajša kot 400 strani. Se pa že veselim tretjega dela, Strela v prazno.

Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

Romantični bingo 2024

Intervju z avtorico Mojco Rudolf

Samantha Young: Igra življenja in Pesem vetra