Richard Osman: Četrtkov klub za umore

 Knjižna skupnost na Instagramu mi je že večkrat servirala tole knjigo kot solidno kriminalko in zato sem jo tudi vzela v roke. Že naslovnica se mi je zdela luštna. 

Zgodba opisuje dogajanje v naselju z oskrbovanimi stanovanji za starejše Sončni gaj, ki se nahaja na angleškem podeželju. Starostniki se imajo tam odlično, imajo različne krožke in druženja, nič jim ne manjka. Prav tako so Elizabeth, Joyce, Ibrahim in Ron člani Četrtkovega kluba za umore, kjer pregledujejo stare spise nerazešenih zločinov in jih probajo razvozlati. Nekega dne pa se pripeti pravi umor gradbinca Tonyja in četverica si zada cilj, da razvozla umor, pa če bodo sodelovali s policijo ali ne. Kmalu se stvari začnejo zapletati in na dan pride tudi globoko zakopana preteklost. Kako se bo razpletlo reševanje umora?



Knjiga ima zelo zanimivo vsebino, zgodba me je vlekla naprej, a nekaj me je hkrati zaustavljalo. Ne vem, ali je bil to način pripovedovanja ali jezik. Morda bi se lahko zgodbo strnilo na polovico manj strani kakor je. Za knjigo sem rabila cel teden, kar je zelo veliko za moje pojme. Sem se pa zabavala med branjem dogodivščin glavnih junakov. Med branjem sem jo veliko odlagala, saj me je malce dolgočasila, a odločila sem se jo prebrati do konca zaradi razrešitve umora in preteklih dogodkov. Morda je bila komu bolj všeč kot meni. Morda bi jo drugače doživljala, če bi jo brala na dopustu na ležalniku pod soncem :) 

Ocena: 2,5/5

Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

Romantični bingo 2024

Samantha Young: Igra življenja in Pesem vetra

Intervju z avtorico Mojco Rudolf