Rachel Hawkins: Žena iz zgornjega nadstropja

Žena iz zgornjega nadstropja se mi je zdela zelo podobna Resnici o Verity. Morda zato, ker sem ju brala eno za drugo, pa tudi odnosi in "zločini" so bili podobni.

Jane je prišla v Birmingham, ker je bežala pred svojo preteklostjo. Preživlja se s sprehajanjem psov v bogati soseski in tudi s krajo kakšnih kosov nakita svojih strank. Kmalu spozna skrivnostnega Eddieja Rochestra, ki je nedavno ovdovel. Kaj kmalu se pritegneta in Jane se kmalu vključi v visoko premožno družbo, a na daleč se vidi, da ne sodi tja.


Kmalu začne Jane odkrivati resnico o smrti Eddiejeve pokojne žene Bee in njene prijateljice, ki naj bi utonili v jezeru. Ambiciozna lepotica Bea Jane začne mučiti v mislih, nato pa se ji zdi, da bdi nad njo kakor duh. Kaj se je v resnici zgodilo na jezeru in kaj ima Eddie s tem?

Zgodbo Resnica o Verity bi primerjala s tole predvsem zaradi zakonskih odnosov, "ujete žene" in nove partnerke, ki ne ve dosti o preteklosti zakona med prvima parterjema. Pri obeh zgodbah je na koncu resnica in krivec čisto nekdo drug kot smo ves čas mislili.V obeh zgodbah ti "novi ženski" bereta dnevnik prejšnje žene in tako odkrivata skrivnosti.

Žena iz zgornjega nadstropja mi je všeč, saj nas ves čas drži v napetosti in nam daja sprotne namige, po katerih si lahko sami v glavi sestavimo zgodbo. Ob Janinem pripovedovanju tako spremljamo tudi Beino pripovedovanje zgodbe, kar nas lahko spelje tako na pravo kot napačno zgodbo.

Knjigo sem prebrala v dveh dneh, na koncu sem sicer pogrešala razplet oziroma kaj se je zgodilo z junaki, ampak tudi odprti konci morajo biti. Sicer nisem ljubiteljica le teh, a se privajam 😊

Priporočam jo kot lahkotni uvod v branje trilerjev. Tisti, ki trilerje berete za malico, boste morda malenkost razočarani. Ali pač? Poskusite 😊

Ocena: 4/5

Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

Romantični bingo 2024

Samantha Young: Igra življenja in Pesem vetra

Intervju z avtorico Mojco Rudolf