Sara Manjalli: Korak za korakom na poti življenja

Sara Manjalli mi je v branje ponudila svojo knjigo, ki opisuje njeno samorefleksijo po umskem in fizičnem popotovanju po romarski poti Camino Frances. 

Avtorica začne svojo pripoved na samem začetku, torej ko jo je pot Camino prvič priklicala k sebi. Nato nadaljuje s samo potjo, ki nam jo na kratko opiše. V drugi polovici knjige pa lahko vidimo še avtoričino samorefleksijo in pogled na celotno pot, ki jo je doživela. Seveda je romarska pot bolj umska pot, ki ti odpira neke nove dimenzije. Avtorica se v svoje misli tudi poglobi in nam jih razgali.
Knjižica je razdeljena na dele, ki v bistvu razmejujejo avtoričin razvoj uma.

"Čeprav sem na poti doživljala vsak trenutek posebej, mi v zavesti ni bilo zabeleženo, da je prav vsak korak, ki ga delam proti cilju, tako dragocen, tako pomemben in tako mogočen. In da je vsak od njih vreden proslavljanja."


Res je, da v tej knjigi ni kaj geografskih oziroma fizičnih opisov Camina, a jih tudi nisem pričakovala. Ta mentalni preskok in vse, kar se ti odpre v umu je pravzaprav to, kar sem pričakovala. Všeč mi je, kako avtorica razmišlja glede svojega življenja. Avtorica je tudi holistična terapevtka, kar lahko začutimo med branjem knjige.
Vmes nam je besedilo obogatila s pesmimi, ki so dodatna osvežitev ob tekstu. 

"Močno verjamem, da se spremembe, ki jih želimo videti v svetu, začnejo v nas samih."

 Hvala avtorici in založbi Cangura za recenzijski izvod, knjiga pa je sicer izdana v samozaložbi. Knjigo lahko dobite tukaj

Ocena: 4/5

Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

Romantični bingo 2024

Samantha Young: Igra življenja in Pesem vetra

Intervju z avtorico Mojco Rudolf