Taylor Jenkins Reid: Malibu

 Po zelo dobrem romanu Vseh sedem mož Evelyn Hugo sem imela zelo visoka pričakovanja pred branjem Malibuja. Seveda je knjiga preplavila slovenski knjigogram in zagrabila sem jo tudi sama.

Na začetku zgodbe stopimo v življenje 4 sorojencev Riva. Sočasno se pravzaprav odvijata dve zgodbi, ena pripoveduje o življenju June in Micka Rive, druga pa se dogaja v 27. avgusta 1983, ko Nina Riva priredi vsakoletno zabavo v svoji vili na pečini v Malibuju. Viharna ljubezenska zgodba Micka Rive, pevske zvezde in June je privedla do mnogih težav, med drugim tudi do tega, da se je najstarejša Nina morala odpovedati izobrazbi, garati in skrbeti za svoje sorojence; za Jaya, Huda in Kit. 
Če se vrnemo nazaj v hišo na pečini, kjer se je odvijala zabava lahko rečemo, da je Nini v življenju uspelo. Sama se sprašuje, ali ji je uspelo zaradi očetovega priimka ali zaradi sebe. Na zabavi se zgodi kup čudnih in presenetljivih stvari, ki nas pustijo odprtih ust. To je vse, kar vam bom povedala :D

Definitivno morate knjigo prebrati brez kvarnikov, jaz sem v njej resnično uživala in hvala bogu pred branjem nisem prebrala nobene ocene s kvarniki. Res je bilo super biti presenečen. Sicer mi knjiga ni bila boljša od Vseh sedem mož Evelyn Hugo, ampak ji je bila vseeno kos. Všeč mi je tudi, da avtorica vplete ali omeni kakšen lik iz njenih drugih knjig. Tako res padeš v to bleščeče holywoodsko življenje, pa čeprav je namišljeno. Ob branju avtoričinih knjig se počutim, kot da bi vse te zgodbe res obstajale tudi v resničnem življenju. Zgodba mi je bila všeč, čeprav ni bila spektakularna, sem se vseeno vživela vanjo. Lepo je prikazano tudi to, da kljub denarju nisi srečen in pa to, kako družina ali oseba lahko navzven izgleda super, ampak v bistvu ni. 

Z veseljem bom v roke vzela tudi ostale avtoričine romane :)

Ocena: 4/5



Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

Romantični bingo 2024

Samantha Young: Igra življenja in Pesem vetra

Intervju z avtorico Mojco Rudolf