Taylor Jenkins Reid: Vseh sedem mož Evelyn Hugo

 Tale roman sem imela nagledan že kar nekaj časa, predvsem so me prepričale vse pohvale na knjigogramu. Ko je Sandra objavila, da se bo v bralnem klubu Mi beremo bralo tole knjigo, nisem smela izpustiti priložnosti.

Prebrala sem vse Sandrine razlage in odgovorila na vprašanja za razmišljanje v sklopu bralnega kluba, na debato mi pa ni uspelo priti. Če te zanima bralni klub, si poglej na IG profilu @mi.beremo ali pa pri Sandri na Goodreadsu. Vprašanja za razmislek so me prav vrnila v čas srednje šole, kjer smo s profesorico debatirali o knjigah pri pouku ali pri pripravah na tekmovanja.

Roman govori o ikonični holywoodski zvednici Evelyn Hugo, ki je pravzaprav izmišljena oseba, a nam zgodba vseeno dobro predstavi resničen svet holywoodskega glamurja. V svoji zreli starosti Evelyn želi povedati svojo življenjsko zgodbo in za to si izbere povprečno novinarko Monique Grant. Monique ali njeni delodajalci nimajo pojma, zakaj bi si Evelyn izbrala ravno njo, a naj bo. Monique se odpravi k Evelyn in ta ji začne razkrivati svojo življenjsko zgodbo, od začetka do konca. Z vsemi pretresi, vzponi in padci. Pripravite se na vznemerljivo vožnjo po preteklosti. 

"Da sta denar in ugled ničvredna, lahko skleneš šele takrat, ko ju imaš."

Moj namen ni preveč razkriti, ampak vas samo napeljati na branje romana. Res vam ne bo žal! Je pa toliko pohval okoli te knjige, a jih res lahko jemljete resno-

V knjigi so predstavljene pasti in temne skrivnosti Holywooda, pa tudi svetle plati in glamour. Mediji so v tem času odigrali veliko vlogo pri poročanju, saj družbenih medijev takrat še ni bilo. Zanimivo je tudi razkrivanje tabu tem, ki so v tistih časih to sigurno bile. Zanimivo opisovanje v obliki biografije pa nas vleče k branju prav do konca, ko izvemo veliko šokantnih stvari. Evelynina življenjska zgodba je zanimiva in nam odpre pogleda na svet slave, denarja, lažne in resnične ljubezni ter prevar. Iz knjige lahko povlečemo veliko in debatiramo v nedogled. 

"Če za spoznanje pokukaš pod površje, je ljubezen vseh ljudi izvirna in zanimiva in večplastna in jo je nemogoče preprosto opredeliti."

Priporočam branje!
 
Ocena: 5/5

Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

Romantični bingo 2024

Intervju z avtorico Mojco Rudolf

Samantha Young: Igra življenja in Pesem vetra