Mojca Širok: Evidenca

 Evidenca je drugi roman v trilogiji Rim-Ljubljana-Bruselj. Prvi roman z naslovom Pogodba sem prebrala kakšno leto nazaj in me ni tako navdušila kot tale.

Z dogajanjem se iz Italije v prvem delu preselimo v Slovenijo. Gospa v blokovskih naselju sredi Ljubljane želi odstraniti avto, ki blokira vhod v njeno garažo. Kot naročeni se kmalu tam pojavijo policisti, ampak čisto iz drugega razloga. V njeni garaži je namreč truplo. Kako je prišlo tam nihče ne ve. Hkrati pa trije mladi novinarji odkrivajo senzacionalno novico o mahinaciji s parcelo ob državnem letališču, v katero so vpleteni politiki in sumljivi poslovneži. Kmalu tako novinarji kot policisti odkrijejo, da so na sledi nečemu veliko večjemu, ne vejo pa še, da je vse skupaj povezano. Zgodba nas popelje z Ljubljane na slovensko obalo pa tudi do Kranjske gore. Ljudje začnejo padati kot domine in postaja vse bolj nevarno tudi za tiste, ki preiskujejo. Začetek zgodbe pa sega v daljni jugoslovanski čas in le ta sploh ne bi smela priti na plano.

Že iz izkušenj pri prejšnjem delu trilogije sem vedela, da konec ne bo zaprt. Seveda je bil odprt in pustil nas je viseti. Pravzaprav zadnjega prizora tudi nisem razumela ravno dobro, ampak v redu, bomo videli v tretjem delu. Všeč mi je bil seznam oseb na začetku in tako res nisem imela težav pri pomnjenju oseb. Zgodba se je lepo navezala na prvi del in res je gladko tekla. Pravzaprav pa me je malo jezilo to, da dejansko ni bilo zaključka iz prvega dela, torej niso ujeli storilcev.

Pisateljica je res vešča v pisanju in njen slog mi je všeč. Knjigo sem kar požirala. Sicer je bila zgodba nekoliko predvidljiva, vendar so me vseeno zanimali motivi in ozadje zgodbe.

Komaj čakam zadnji del trilogije!

Ocena: 4/5



Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

Romantični bingo 2024

Samantha Young: Igra življenja in Pesem vetra

Intervju z avtorico Mojco Rudolf