Christi Caldwell: Damin stražar

 Tokrat sem se lotila tretjega dela serije Grešne neveste (recenzijo prvega najdeš tukaj) z naslovom Damin stražar, ki so mi ga poslali iz Galarne. 



Zgodba govori o Diani, Helenini in Rykerjevi polsestri, ki smo jo že spoznali v prvem delu, in o Niallu, solastniku klube Pekel in Greh. Niall je vodja varovanja v klubu in desna roka Rykerja, ki pa smo ga tudi spoznali v prvem in drugem delu serije Grešne neveste. Najbolje je, da preberete knjige po vrsti in tako razumete celotno zgodbo. Diana ve, da je njeno življenje ogroženo, zato se na lastno pest odpravi k svojemu bratu Rykerju in prosi za zasščito. Njeno prošnjo vzame resno in ji dodeli Nialla, vendar ta ni preveč navdušen nad varovanjem princese londonske smetane. Ljudi višjega sloja namreč na smrt sovraži, sam je odraščal na ulici in nikoli ni imel privilegijev. Kmalu začne Niall spoznavati, da Diana ni navadna razvajena plemkinja, vendar čuteča, napredna, pametna in pogumna ženska. Grožnja se sicer ne pokaže več, vendar Diano še vedno skrbi. Kdo ji želi škodovati?

Pri tej seriji mi je všeč predvsem to, da razmišljanja nastopajočih oseb niso zastarela, čeprav se to dogaja v 19. stoletju v Angliji. Namreč odbijajo me zgodovinske romance ravno zaradi neke sterilnosti in nedolžnosti, ki se jo opisuje. Tale pa je čisto drugačna. Ravno prav romantična in ravno prav napeta, da nas zgodba vleče k branju prav do konca knjige. Všeč mi je tudi to, da se poudarja, da je ženska lahko enakopravna moškim in razmišlja enako kot oni. Tudi nekateri nastopajoči moški dojemajo ženske sebi enake. 
Knjige nisem brala, ampak jo požirala. Vsekakor priporočam v branje.

Hvala Knjigarni Galarna za recenzijski izvod!

Ocena: 5/5

Kaj pa tebi, so ti všeč zgodovinske romance?

Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

Romantični bingo 2024

Samantha Young: Igra življenja in Pesem vetra

Intervju z avtorico Mojco Rudolf