Christi Caldwell: Stava nepridiprava

 Zgodovinskih romanc sem se malce otepala, saj mi ne paše tale "starinski" pogled na ljubezen. Vendar sem rekla, da bom poskusila še s temi od Christi Caldwell. Njena serija Grešne neveste ima štiri dele:

  1.  Stava nepridiprava
  2.  Čast malopridneža
  3.  Damin stražar
  4.  Prevara dedinje

Helena je preživela težko otroštvo na ulici, saj je bila pankrtska hči enega od vojvod v Londonu. Zanjo so skrbeli brat in ulični bratje. Ustvarili so elitni klub za gospode, Pekel in greh. V njem je Helena vodila knjige, vendar kluba nikakor ni mogla obiskati med obratovanjem. Njen sovražnik iz otroštva jo je namreč še vedno iskal. Nekega jutra pa se Helena prebudi ob spečem lordu. Kako je prišel v njeno sobo in kaj sta imela? 
Pijan Robert je zataval v Helenino sobo misleč, da je njegova ter prespal v njeni postelji. Heleno je zjutraj skoraj kap in nagnala ga je. To dogodivščino je hotela zadržati zase, vendar so njeni bratje vse zvedli in jo poslali za štiri mesece k svojemu očetu v visoko družbo.  Tam ni požela odobravanja in začelo se je obdobje trpljenja. Vendar Helena se zbliža z Robertom in svojo polsestro. Ali se bo lahko poročila z Robertom ali ji bo njen status pankrtske hčere vojvode to odvzel?

Knjiga mi je bila kljub temu, da se dogaja v zgodovinskem obdobju všeč, saj nisem dobila občutka zategnjenosti junakov med branjem. Sicer so prisotni običaji in mišljenje takratnega časa, vendar Robert in Helena ne razmišljata tako. Za nameček je dodano nekaj razburljivih dogodkov, ki te še bolj potegnejo k branju. Drugi del me že čaka :)

Ocena: 5/5



Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

Romantični bingo 2024

Intervju z avtorico Mojco Rudolf

Samantha Young: Igra življenja in Pesem vetra