Barbara Ribič Jelen: Rusalkin zaliv

 Knjigo sem vzela v roke, ker je bila ponujena v akciji Primorci beremo. Seveda z veseljem vzamem v roke slovenske romane in tudi tega sem.

Zgodba govori o različnih ljudeh, ki se tako ali drugače znajdejo ob jezeru v Smrečji vasi. Tam se 13. decembra pojavi prvo truplo. Sprva so mislili, da je na delu navaden morilec, vendar je vse začelo postajati res čudno. Kriminalistični inšpektor Samo Vezjak začne s svojimi kolegi raziskovati umor, ko se pojavi še eden. Na istem mestu. In potem še eden. Imajo na delu serijskega morilca? Vse je res čudno, med umorjenimi ni povezav, razen to, da so najdeni ob jezeru v Rusalkinem zalivu. Tudi kriminalističnemu inšpektorju Samu se začnejo dogajati čudne stvari in obišče psihologinjo, sestro svoje pokojne žene. Kmalu spozna, da so verjetno na delu nadnaravne sile. Glede zgodovine Rusalkinega zaliva se kriminalisti pozanimajo pri prebivalcih Smrečje vasi. Tudi sam začne odkrivati svojo mučno preteklost in vse se še bolj zapleta.  Kako se bo razpletlo na koncu?


Zgodba me je na začetku pritegnila, napisana je zelo zanimivo, ampak kmalu sem ugotovila, da se nič ne stopnjuje. Med branjem smo ves čas na "isti črti", vmes ni nobenega vrha ali na koncu razpleta. No, v bistvu je, vendar meni ni blizu. In to je čisto v redu, enim so všeč nadnaravni pojavi, enim ne. Knjigi lahko date priložnost in če vam ni všeč, jo pač odložite. Zgodba se začne vsekakor zanimivo, vendar mi ta ponavljajoča se poglavja niso blizu. Dogodke sem si sicer lahko živo predstavljala, tako da lahko rečem, da je kar lepo podrobno napisana.

Ste jo brali? Kakšna se je zdela pa vam?

Ocena: 3/5

Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

Romantični bingo 2024

Samantha Young: Igra življenja in Pesem vetra

Intervju z avtorico Mojco Rudolf