Samantha Young: Najiskrenejša stvar

 O prvi knjigi v seriji Promenada src sem že pisala na blogu, tokrat pa je na vrsti zadnja v seriji, Najiskrenejša stvar. Ne vem, če rabim še enkrat omenit, ampak Samantha Young je ena izmed mojih najljubših avtoric.

Skozi vse tri dele spremljamo mlado in sramežljivo lastnico knjigarne Emery Saunders, katera se sicer drži bolj zase. Najprej se spoprijatelji z Jessico, a pred njo je Emery poznal že nekdo drug iz Hartwella. To je Jack Devlin, član osovražene bogate družine v Hartwellu. Jack ima veliko skrivnosti, tudi take, ki jih meščani ne vejo, Emery pa. Zapleteta se v prepovedano romanco, a Jackova družinska skrivnost kmalu pride na plano in njuna romanca lahko zaživi. Vendar ni vse tako preprosto. Emery ima zlomljeno srce in vprašanje je, če bo Jacka še spustila blizu.

Tale knjiga mi je bila poleg prve v seriji med najboljšimi. Sicer so vse Samanthine knjige dobre, vendar tale me je pa res povlekla vase. Nikakor je nisem mogla odložiti, brala sem jo pozno v noč, čeprav sem vedela, da moram vstati čez 5 ur :D
Večina dejstev in skrivnosti, ki so se pojavljale v prvih treh delih, se sedaj razkrijejo oziroma razjasnijo. Ima netipično zgodbo, saj je Jackova in Emeryjina ljubezen drugačna oziroma se drugače razpleta. Knjiga je res popoln zaključek serije Promenade src.

Ocena: 4/5


Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

Romantični bingo 2024

Intervju z avtorico Mojco Rudolf

Samantha Young: Igra življenja in Pesem vetra