Avgust Demšar: Obsedenosti v času krize

 Obsedenosti v času krize je 6. knjiga Primerov inšpektorja Vrenka, o katerih sem že pisala. Vsekakor moram reči, da imamo Slovenci dobre pisce kriminalk, čeprav sem komaj na začetku svoje bralne kariere kriminalk. 

Zgodba je tudi tokrat postavljena v Maribor, primer pa rešuje že znana ekipa višjega kriminalističnega inšpektorja Vrenka. Bogatega poslovneža najdejo umorjenega v gozdu po več kot dveh mesecih pogrešanja. Bojan Hafner je bil umorjen z inzulinsko injekcijo, ki je povzročila inzulinski šok in smrt. Kriminalisti do potankosti preučijo Hafnerjevo podjetje in družino, ključ do rešitve primera pa se lahko skriva globoko v družinski Hafnerjevi zgodovini. Ali jo bo Vrenko izbrskal?

Stil Demšarjevih kriminalk mi je všeč, saj ni običajen. Kriminalke so napisane na način "whodunit" oziroma kdo je kriv. Torej skozi zgodbo tudi sami iščemo krivca in preučujemo dokaze. Na tak način je vse skupaj še bolj napeto. Poglavja so v Demšarjevih kriminalkah ravno prav dolga, da lahko po parih minutah branja v primeru motnje prekinemo z branjem. Sicer se mi je celotna knjiga tudi malce vlekla, saj se je zgodil samo en umor. 

Je pa tale knjiga občutno daljša kot pretekle Demšarjeve, namreč ima 400 strani. Prvih 5 delov ima nekje do 200 strani. Se pa Demšarjeve kriminalke še podaljšujejo tudi v prihodnje. 

Ocena: 4/5

Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

Romantični bingo 2024

Intervju z avtorico Mojco Rudolf

Samantha Young: Igra življenja in Pesem vetra