Avgust Demšar: Evropa in Hotel Abbazia

 Tokrat vam predstavljam 4. in 5. del Primerov inšpektorja Vrenka pisatelja Avgusta Demšarja, ki so izšle pri založbi Sanje. Sedaj so mislim da že vse razprodane. Prve tri dele sem opisala tukaj. 


Evropa

V Mariboru se odvija znanstvena konferenca Europe now, kjer sodeluje veliko domačih in nekaj tujih strokovnjakov. Mariborski inštitut za evropske študije se pri organizaciji zelo potrudi, imajo tudi skrivnega gosta Kevina Douglasa iz Kanade. A slednjega kmalu po slavnostni večerji umorijo med večernim tekom. Kriminalisti so v slepi ulici in tavajo od enega do drugega, vendar noben ni še pravi osumljenec. Kar tri mesece se vrtijo v krogu. Na novoletni večer pa se zgodi še en umor hotelu, kjer se je praznovalo. Umrl je natakar, spet čisto naključna oseba. Višji kriminalistični inšpektor Vrenko, višja kriminalistka Ivana Premk in kriminalist Marko Breznik se lotijo preiskave tudi slednjega umora in svita se jim, da je povezan. Za nameček so bili na drugem kraju prisotne tudi štiri uslužbenke Mariborskega inštituta za evropske študije in še en hrvaški gost konference. Kako se bo vse skupaj razpletlo? Bodo končno našli morilca ali morilko?

Pri četrti Demšarjevi se mi je že od začetka svitalo, kdo bi lahko moril, vendar nikakor nisem morala ugotoviti motiva. Tako da me je pisatelj spet presenetil in zgodba mi je bila všeč. 


Hotel Abbazia

V Opatiji se zgodi umor z domnevnim samomorom in sicer v Hotelu Abbazia. Žrtvi sta lastnika hotela, zakonca Ajdov. Vrenko je slučajno v tistem trenutku na dopustu v Opatiji in primer pritegne njegovo pozornost. Tako se odpravi do svojega kolega, kriminalista Houre, kateremu pomaga pri preiskavi. V preiskavo so vpleteni tudi gostje hotela, nekateri so tudi Slovenci. Kmalu se Vrenku posveti, da mož ni ubil svoje žene in si nato sodil še sam, vendar je moral to nekdo podtakniti. Veliko je lažnih pričevanj in preiskovalcem ne gre v račun, zakaj se je to zgodilo. Najprej na sled pridejo ukradanemu nalivniku, vendar ta ni prava. Zakaj bi nekdo zakonca umoril in kako je to izpeljal?

Pri tej knjigi sem že na začetku pomislila na pravega morilca, vendar sem ga hitro odpisala, ker nisem imela pravega motiva. In seveda je Demšar na koncu spet poskrbel za tak preobrat ali bolje rečeno razkritje, da sem spet ostala z odprtimi usti.


Tako kot pri vseh njegovih knjigah do sedaj me je presenetil in ravno zato se veselim branja njegovih naslednjih knjig. Sicer sta me slednja dva dela manj presenetila, kot sem to doživela pri prvih treh delih, po katerih se sedaj odvija serija na RTV Slovenija.

Zahvaljujem se založbi Sanje za recenzijska izvoda!


Ocena: 4/5

Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

Romantični bingo 2024

Intervju z avtorico Mojco Rudolf

Samantha Young: Igra življenja in Pesem vetra