Stéphane Garnier: Živeti po mačje

 Kot veste imamo doma dva Maine coon mucka, ki nam s svojima lumparijama zelo popestrita življenje :D Iz Založbe Vida pa so mi prijazno poslali recenzijski izvod tega življenjskega priročnika Živeti po mačje. Moram reči, da sem se med branjem res zabavala. 


V knjigi je opisanih nešteto različnih lastnosti mačk, ki bi jih mogli posnemat. Poleg čudovitih in poučnih citatov je opisan tudi povprečen mačji dan in nasveti mačka Ziggyja. Poglavje s posamezno lastnostjo je dolgo maksimalno 4 strani, kjer je lastnost na zabaven način razložena, na koncu pa je priložen še citat, katerega si je vredno zapomniti. Seveda ne manjkajo tudi prikupne mačje sličice. Poleg avtorjevih citatov je v knjigi tudi veliko drugih citatov o mačkah drugih bolj ali manj znanih ljudi.
Na koncu vas čaka še kviz, pri katerem ugotovite vaš mačji kvocient oziroma kako zelo ste podobni mački in kaj morate še izboljšati, da ji boste bolj podobni.

Mojih top 5 mačjih lastnosti, katere moramo osvojiti tudi ljudje

  • Mačka je karizmatična.
  • Mačka se sprejema taka, kot je, mačka se ceni.
  • Mačka si zaupa.
  • Mačka si zna vzeti čas zase. 
  • Mačka je vztrajna.

V tem obdobju, kot smo zdaj imam velika nihanja motivacije in razpoloženja. Ta priročnik je prišel kot nalašč, saj moram graditi na sebi in nekatere mačje lastnosti so tiste, ki jih želim prevzeti. Opazila sem veliko podobnosti z obnašanjem mojih dveh muckov, vmes sem se res nasmejala in partnerju tudi na glas prebrala kakšen odstavek. Je knjiga, ki jo moraš imeti doma na svoji knjižni polici in ne iz knjižnice, saj jo moraš imeti vedno na razpolago, če jo hočeš odpreti. Vsekakor bo ostala kar na moji nočni omarici. 
Vemo, da mačke v prvi vrsti poskrbijo zase in za svoje udobje, in tako bi se morali obnašati tudi ljudje. Knjiga je primerna tako za mačjeljubce kot tudi za tiste, ki jih ne obožujejo ravno. Zdi se mi, da se lahko iz mačjega obnašanja veliko naučimo tudi mi. 
Seveda si je treba besedilo tudi primerno interpretirati in ne vsega vzeti dobesedno, vendar zgolj kot vodilo. 

"Mačka je odprla oči in vanje je vstopilo sonce. Mačka je oči zaprla, sonce je v njih ostalo. In zato zvečer, ko se mačka prebudi, opazim v temi dva žarka sonca."
 

Še nekaj strani za pokušino


Ocena: 5/5


Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

Romantični bingo 2024

Samantha Young: Igra življenja in Pesem vetra

Intervju z avtorico Mojco Rudolf