Reformatorji v stripu

 Zdravo!

Tokrat sem po dolgem času posegla po stripu, in sicer po luštni knjigi Reformatorji v stripu ali kako smo Slovenci dobili prvo res dooooolgo knjigo (in eno krajšo, ki je opisala, kako pišemo).

Strip je izšel pri društvu Škrateljc, risbe je ustvaril Jaka Vukotič, besedilo pa Boštjan Gorenc s pomočjo Kozma Ahačiča. Pred tem so v društvu izdali tudi zbirko treh stripov o Cankarju.


V stripu na zanimiv in smešen način spoznamo nastajanje prve Biblije Jurija Dalmatina in slovnice Adama Bohoriča. Ob celotnem dogajanju spoznamo tudi življenja slednjih dveh ter vse "pomožne" osebe, ki so jima stali ob strani. 
Med enostavnim jezikom, ki bralcu približa dogajanje se najdejo tudi starejši zapisi. Všeč mi je, da je vse tako enostavno zapisano, s pomočjo risb pa si zgodbo lažje zapomniš. 


Menim, da je strip odlično "učno gradivo" tako za odrasle kot tudi za otroke, da lahko na zabaven in enostaven način spoznajo zgodovino slovenske besede. Če bi jaz imela tak strip med šolanjem, bi ga z veseljem prebrala in si tako tudi lažje zapomnila te zgodovinsko pomembne dogodke. Všeč mi je tudi izbira barv in stil pisave. 

Ocena: 5/5


Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

Romantični bingo 2024

Intervju z avtorico Mojco Rudolf

Samantha Young: Igra življenja in Pesem vetra